22 Kasım 2017 Çarşamba

Turgut Uyar Sözleri

İkinci yeni akımının öncülerinden olan Turgut Uyar ışıklar askeri lisesinden mezun olmuş bir subaydı.Ancak daha sonra askerliği bırakıp hayatına şair olarak devam etme kararı almış ve daha sonra Tomris Uyar'la evlenmiştir.Turgut Uyar Sözleri birçok kişi tarafından çok beğenilen sözlerdir.Turgut Uyar Sözleri Facebook , Twitter gibi birçok alanda da popüler olmuştur.Aynı zamanda Turgut Uyar Resimli Sözleri de çokça beğenilen içerikler arasındadır.


Erkek söz verir, adam tutar.

Bu hüznü sizde biIirsiniz. AnIat deseniz anIatamam. Enine boyuna yaşarım ancak.

Bir yağmur yağsa da, beraber ıslansak.

Benim her duygum biraz hüzün gibidir.

Şimdi otobüs gelir biner gideriz dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç.

Eylül toparlandı gitti işte, Ekim faIan da gider bu gidişle.

Sen nereye ben oraya adım adım. İnsan sevdikçe iyileşiyor, artık anladım.

“Dünya ne kadardır” dedim. “Mavi kadar” dedi.

BeIki de asıl ustalık budur; her zaman acemi olmayı bilmek.

Her kadın, hoşlandığı adamın soyadını aldığında nasıl durur diye içinden söylemiş ya da bir yerlere yazmıştır.

Bir ihtimalken bile güzelsin.

Sanıyorum bu gelen hüzünlü bir yaz olacak Öyle ki bütün akşamları hüzünlü.

Kadınları mutlu etmenin 20 yolu diye bir sürü gereksiz haber çıkıyor. Tek maddede açıklıyorum: Dürüst olun, yeter.

Serseriliğe, insanlara, toprağa meylim var. Amma gel gör ki bir masa başındayım akşama kadar.

Hüznümüzü büyük şeylerden sanırsanız yanılırsınız.

Bir maviyi durup dururken birine benzetiyorum.

Tahammül gerek, özlem iyice arsızlaştı.

Artık sana attığım temeller tutmuyor. Çünkü sen hiç yoksun. Hiç olmadın.

Yüz dilde ‘seni seviyorum’ desen ne fayda Bir dilde adam gibi sevmedikten sonra.

Saçların dağınıktır, mahmursundur. Kimbilir ne güzel görünürsün sevgilim, Bir sabah vakti kapıyı çalsam, Uykudan uyandırsam seni,

İşte ben böyle bildiğin gibi: Kaderi öpüp başıma komuşum. Gülüşüm, oturuşum, konuşuşum, Belli efendim, besbelli Ben hayattan soğumuşum.

Bu dünyada en iyi ben yenilirim. Dosta, düşmana, aşka.

Oysa diyordu birisi Sabah yeniden hatırlamadır yaşamayı Bana kalırsa ‘oysa’ diyenlerden hep korkmalı Oysa ölüm var da diyebilir aynı kişi.

Çocukların öldürüldüğü yerde kimse masum olamaz.

Zamansız gelme elim kolum dağınıksa sarılamam.

Bir yağmur yağsa da, beraber ıslansak.

Bir insan birini yalnızken hatırlıyorsa sevmemiştir, ansızın aklına getirip yalnızlaşıyorsa . İşte o zaman sevmiştir.

Sevgim acıyor. Kimi sevsem, kim beni sevse.

Senin bir yönün var orda durur yaşarım!

Ne yapalım bari bağışlayalım birbirimizi.

Hayatın kutlu olsun sevgilim ki sana değişe değişe aktım.

Mutsuzluktan söz etmek istiyorum dikey ve yatay mutsuzluktan mükemmel mutsuzluğundan insan soyunun sevgim acıyor.

Herkes ne zaman ölür? Elbet gülünün solduğu akşam.

Sen nereye ben oraya adım adım.. İnsan sevdikçe iyileşiyor, artık anladım.

Düşünüyorum da biz, büyüyerek çocukluk etmişiz.
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: