24 Kasım 2017 Cuma

Sevgiliye İltifat Mesajları

İnsanlar sevgisini iltifat ederek gösterir.Çünkü sevdiğimiz kişiler bize güzel görünür.Bugün de iltifat etmek istediğiniz özel insanlara göndermeniz için çok güzel sözler paylaştık.Sevgiliye İltifat Sözleri görüp görebileceğiniz en iyi iltifatlardan.



Seni yɑşɑdığım kɑdɑr hɑyɑtı yɑşɑsɑydım hɑyɑtımdɑ kimse olmɑzdı ɑşkım.. 

Sevgilim bugün süper güzel oldun sɑçlɑrɑ bɑk dɑğınık ɑmɑ ɑyrı bir hɑvɑsı vɑr.

Seviyorum seni seviyorum demeyi seviyorum gözlerine bɑktığımdɑ sıcɑcık gülümsemeni.. 

Şimdi uzɑklɑrdɑ olsɑn dɑ hɑyɑlin yetiyor bɑnɑ bir gün geleceksin yɑnımɑ o zɑmɑn bɑşlɑyɑcɑğım yɑşɑmɑyɑ.. 

Tüm güzelliklerimi mutluluklɑrımı heyecɑnlɑrımı sɑnɑ getiriyorum çünkü ben seninle yɑşıyorum. 

Yürüdüğün yol olmɑk isterim hiç ɑksɑmɑdɑn seni yürütmek için bu hɑyɑttɑ.. 

Güneş mi doğmuş yoksɑ senmi gülümsedin :) 

Hiç bir şeyim yok senden bɑşkɑ. Yɑni ölesiye zenginim.

Seni düşünürken içim geçmiş, severken de ömrüm.

Gölgeni dahi değişmem en güzel manzaraya.

Seninle karşılaştım ya… Birileri benim için dua etmiş.

Denize kıyısı olan şehirleri bile kıskandırırsın.

Favori rengimin ten rengin olduğunu söylemiş miydim?

O kadar güzelsin ki, manzaralar seni seyretsin.

Kimselere söyleme. Ben ‘Seni’ yazarım, onlar şiir zanneder.

Başıma gelen güzel şeylerin nedeni hep sensin.

Papatya gibisin beyaz ve ince, eziliyor ruhum seni görünce.

Sen, benim gelmiş geçmiş en muhteşem kararımsın.

Kitaplarda altını çizdiğim güzel cümlelerin hepsi sana gelsin.

Gamzen varsa, aksesuarların en güzeli sende demektir.

Şekere zam gelmiş, ne fark eder ki; sensiz hayatın zaten tadı yok.

Kimine gül, kimine karanfil verdim. Sana da ömrümü vereyim mi sevdiğim.

Ben seni sevmek için değil, sevmek nasıl olurmuş gör diye sevdim.

Aklımda işin yok, durup durup aklıma gelme! Yanıma gel, mevzu kalbimde.

Lütfen üzerine alın! Kimseyi görmedim ben, senden daha güzel gülen.

Sabah namazında, ışıkları yanan evler kadar güzelsin yar. Daha ne diyeyim ki!

Aslında dünyanın 7 harikası yok 1 tane harikası var; O da senin kalbin.

Hiçbir hayale sığdıramadığım tek gerçeğimsin. Sevdim işte, ötesi de yok gerisi de.

Bir gün oturup çay içelim seninle. Çaylar benden olur, manzara senden.

Ve sen sevgili; her sabah uyandığımda düşündüğüm ilk şey, her gece zihnimde canlanan son şeysin.

Sen bir erkeğin isteyip de elde edemediği varlıksın. Sen yalan dünyaya gönderilmiş tek gerçeğimsin aşkım.

Doktora gittim geçende, kalbimde sen varmışsın. Ve bu arada röntgende çok tatlı çıkmışsın sevdiğim.

Sevgiyi seninle öğrenirken aşık oldum güzel yüzüne, seninle aşkı öğrenirken sensiz kalmaktan korktum gülüm.

Yüzünü dönme bana ne olur dünyam cehennem olur, yüzüme gül ne olur sensiz hayat bana haram olur gül yüzlüm.

Sen benim gözümün daldığı, yüreğimin yandığı ve aklımın kaldığı tek gerçeksin. Nerede olursa ol sen bende ‘can’sın’.

Güzel sözleri değil seninle güzel olabilecek sözleri yazıyorum sana bir tanem, sen kelimelere anlam veren güzelliksin!

Sisli bir maziden uzakta yalnızca sana yakınım. Gönlümün dallarında sevgim kalsın, bitmeyen rüyalarımda hep sen varsın.

Gelirsen kapımı çalma, sana hep açık. Ve girdikten sonra kapıyı açık bırakma soğuk giriyor içeri, zaten sana hastayım.

Seni tanıdım ve tüm dualarım kabul oldu.

Yüzüne bakınca geleceği görüyorum.

Gözlerinin içine bakmak sevgi dolu bir aşk filmini seyretmek gibi.

Yaşamaksa seni sevmek ben hiç ölmeyeceğim.

Gözlerim seni göstermiyor diye gözlerime bakamıyorum.

Gözlerim güneşi görmedi senden sonra hasretin ateşi sönmedi senden sonra

Baksaydın görebilirdin¤ her şey gözlerimdeydi gözlerimde bir damla yaş vardı ağlayamadım; o bir damlada sen vardın anlayamadın…

Okyanuslarda büyüttüm sevgimi rüyalarımda hep sen vardın…

Karşımda dur gözlerimi kapatıp seni seyretmek istiyorum.

Gözlerim seni göstermiyor diye gözlerime bakmıyorum.

Gözlerim sende kaldı bir daha istemeye utandım.

Görmedin mi? Karanlıkta sana göz kırptım.

Gözlerimle sana esir olacağıma ya seni gözlerimden silerim ya da seni kalbime nakşederim.

Öyle sarılmıştım ki sana aramızdan rüzgar geçmezdi.

Ruhun dudaklarını kullanıyorsa öpebilirsin. Yok eğer ruhun dudaklarından kopmuşsa yok hayır dur öpme.

Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: