24 Kasım 2017 Cuma

Günaydın Mesajları (Resimli , Sözlü ve Şiirli)

Günaydın Mesajları

Sevdiklerimize mesaj göndermek için bahane arıyoruz , işte size çok güzel bir bahane.Bu harika günaydın mesajları gönderilmeyi bekliyor.İçerisinde resimli günaydın mesajları da bulunuyor.
Günaydın her sabah hayatıma güneş gibi doğan aşkım, seni çok seviyorum. 

KaIbimi aydınIatanIara, güneş ışığı kadar parIak kaIpIere günaydınIar.



Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, günaydın; dost bağımın gonca gülü, günaydın; Süreyya yıldızım, günaydın: ay yüzlüm, günaydın; canımın cananı, günaydın.

Günlerimin ışığı gecelerimin yıldızısın sabahlarımın güneşi gecelerimin Ay’ısın sabahlarımın günaydını gecelerimin dumanısın bebeğim günaydın. 


Bir sabah uyandığında ben olacağım yanında, gözlerini bana açacaksın, o gün güneş bile başka doğacak, bulutlar güneşimizi engellemeye utanacak, biz sarıldıkça odamız aydınlanacak, sabret sevdiğim o günler de yaşanacak. Aykırım sevdiğim günaydın!

Bir gece daha bitti sensiz yeni güne başladı kalbim ümitsiz simdi kızsam da sana gittin diye içim acıyor hala ah keşke kalsaydı diye. Ne kadar bilmeyecek olsan da bu günde yüreğim seninle günaydın sevdiğim. 


Güneşe inat seninle sabahlayacağım, güneş kıskansın seninle ısınacağım, yastıklar ağlasın göğsünde yatacağım. Yemin ederim bir tek sana bağlı kalacağım! Günaydın aşkım. 

Bu sabah bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bir tanem.



Güneşe inat seninle sabahlayacağım, güneş kıskansın seninle ısınacağım, yastıklar ağlasın göğsünde yatacağım. Yemin ederim bir tek sana bağlı kalacağım! Günaydın aşkım. 

Herkes meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor, kalbin o kadar güzel ki sevgilim, herkes güneşin doğmasını beklerken, güneş ise senin uyanmanı bekliyor, günaydın sevgilim. 



Güzel bir gün, umut dolu, neşe dolu, arkadaşça, yaşam dolu, değerli bir gün, ılımlı, nedensiz bir gün olması dileği ile günaydınlar olsun.

Güzel bir gün, umut dolu, neşe dolu, arkadaşça, yaşam dolu, değerli bir gün, ılımlı, nedensiz bir gün olması dileği ile günaydınlar olsun.



Elini verene Gözünü degdirene Sözünü diyene Diyemeyene Sevgimi görene Göremeyene Günaydin.

(G)üne iyi başla (ü)zgün olma (n)efret etme (a)şkı yaşa (y)aşamı sev (d)ünü unut (ı)şığını yansıt (n)e olursa olsun gülmeyi unutma… Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekilere sonra kapilarimi açtigimda Bana degen ne varsa Yüregimle beynim arasi Çizgi derinligince Günaydin 



Gözlerin, Bugüne öyle bir açki herşey istedipğin gibi gitsin bebeğim Günaydın.

Günler Aydınlık Zamanın Huzurlu OLsun Günün Aydın Olsun Günaydın Olsun Sana Birtanem.



Günler Bukadar Güzelse Sebebi Sensin Günaydın Aşkım.

Geceleri uzaklara çığlık olur, sesim denizden çıkan yosun kokusundan keskin, sana özlemim, bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim.



Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın; canımın cananı, Günaydın.

Görev sizde ey idare Hortumlari kesin diye Gerek kalmasin vergiye Günaydin beyler günaydin.



Günaydin iyi sabahlar, Okadar güzel uyuyorsun ki, Sanki bulutlar üzerinde, Uyan sevgilim sabah oldu. Kalk ta kocana kahvalti hazirla. Seni uyandirmak istemem, Elinden yemek çok güzel, Sen bir dahisin, Kahvaltimi rengarenk yapiyorsun, Yemesen de yanimda otur, Birak çayimi ben koyarim, Sen birtanem karsimda otur, 

Sensiz Uyandığım Her Sabah Geceymiş Gibi Geliyor Bana Birtanem Sensizlik Karanlık Zindanlardan Bir Kuyu Benim için, Güneş Gözlüm Günaydın.



Günler Aydınlık Zamanın Huzurlu OLsun Günün Aydın Olsun Günaydın Olsun Sana Birtanem.

Karanlık geçmiş Silindi ömrümüzden Işıkla Bakıyoruz Artık geleceğimize Günaydın Sevgilim.



Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütIeIeri, her günüm seninIe başIar, seninIe yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.

Geçip giden günlere değil seninle gelecek yeni günlere hasretim sevgilim, günaydın güneşim.



Sensiz her uyandığım sabah ölüm gibi gelir bana, hayalin gelince gözlerime o zaman cenneti yaşarım sensizliğimde günaydın sevgilim günüm aydın seninle.

Sen benim iIk görüşte aşık oIduğum, sen ağzından çıkan iIk keIimeye tutuIduğum, sen güIüşüne bağIandığım, sen hayatım, sen mutIuIuğum, sen bu dünyadaki en değerIi varIığım, ben senin aşkınIa gözIerini açan, ben seninIe iIk nefesini aIan, ben seninIe hayatın güzeIIikIerini gören Ben ömür boyu o kaIpte yaşamak isteyen MELEĞİNİM TÜM dünyadaki en değerIi, en yakışıkIı, en güzeI gözIü, kaIbime hitap eden tek erkek günaydın. 



Güzelliğin Gibi Gününde Aydın Olsun Günaydın Aşkım Sana Günaydın Sadece Sana.

Güneş kadar Aydınlık, Gözlerin kadar Güzel, Sözlerin gibi Kusursuz bir güne merhaba demek için tam zamanı Günaydın Sevgilim.

Günaydın

Günaydın o gül yüzlü sevdiğime,
Günaydın yeryüzünü aydınlatan yeni güne,
Günaydın gün görmek için bekleyene,
Günaydın, günaydın, günaydın.

Günaydın benim derdime derman dostlarıma,
Günaydın, dert ortağım komşularıma,
Günaydın yardan uzak sevgiliye,
Günaydın, günaydın,günaydın.

Günaydın güle hasret bülbüle,
Günaydın bülbülün aşkı güle,
Eyy dostlar,
Uyandığınızda öyle bir günaydın deyin ki,
Yazıklar olsun,
Ömründe bir kez günaydın demeden ölene

Günaydın Yaşamak


Bu sabah neşeliyim, harika bir gün,
Olmasın istiyorum, bir damla hüzün,
Çözün gönlünüzü, özgürlüğe çözün,
Günaydın çiçekler, günaydın güller…

Hayat çok kısadır, üzülmeye değmez,
Sevdası olmayan kalp, asla sevinmez,
Bırakın aşkı gelsin, sevgiler silinmez,
Günaydın yüzyıllar, günaydın günler…

Tebessümle bak, aynadaki kendine,
Sevdaları kat, çırpınan deli kalbine,
Bir oh çekip, el salla mavi gökyüzüne,
Günaydın bulutlar, günaydın kuşlar…

Güneş seninle doğsun, mehtap seninle,
Yıldızlar dans etsin, bir tek işaretinle,
Aşık et evreni kendine, güzel sözlerinle,
Günaydın gönüller, günaydın aşklar.

Günaydın


Yeni bir umutla başladık güne,
İhtiyaç olacak beşyüze,bine,
Yuvalandı gitti koskoca sene,
Hayırlı sabahlar günaydın dostlar.

Uykudan uyandık yıkanır yüzler,
Aynayı seyreder açılır gözler,
Kahvaltı ederiz her sabah bizler,
Hayırlı sabahlar günaydın dostlar.

Tebessüm saçarak çocuğu uyar,
Yavrum,kuzum dersen çabucak duyar,
Gündelik işlere yapınız ayar,
Hayırlı sabahlar günaydın dostlar.

Kazadan,beladan heran korunun,
Vatanı,bayrakı yine savunun,
Tuzağına düşmen sinsi gevurun,
Hayırlı sabahlar günaydın dostlar.

Bizleri kuşatsın huzur ve neşe,
İstekler var ise sorunuz eşe,
Öpücük sunarak gidiniz işe,
Hayırlı sabahlar günaydın Zeki.




Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: