24 Kasım 2017 Cuma

İyi Geceler Mesajları

Yatmadan önce sevdiklerimize mesaj gönderip onları mutlu edebiliriz.Paylaştığımız Resimli İyi Geceler Mesajları ve Sözlü İyi geceler mesajları tamamen bu amaç üzerine.Bu çok güzel mesajları sevdiklerinize , özlediklerinize gönderebilir onlara ne kadar değer verdiğinizi gösterebilirsiniz.




Daha güzel, daha dinç, daha uykusunu almış bir insanlık için ; “yatsın bu dünya!” Cümleten iyi geceler…

Bu mesaj burada biter ben uyumaya gider, uzatmayaIım yeter. Haydi, iyi geceIer…

Ve… Usulca fısıldadı zaman; yat zıbar sabah kalkamıyorsun.

Sevgili uyku: Ben bu satırları yazarken, sen çok uzaktasın biliyorum. Ama seni seviyorum ne olur yuvana dön! Pijamalı bir dost.




İyi geceIer yesin seni keçiIer. He he he…

EIveda arkadaşIar. Bu sizIere son satırIarım, artık yokum! Yaptığım şeyin henüz erken oIduğunu biIiyorum ama artık dayanamıyorum. Hayata gözIerimi kapamamın zamanı geIdi.

Güneş batmış akşam oImuş saat 12 oImuş haydi iyi geceIer.






Gece karanIığında çığIık oIur sesim, yosun kokusundan keskin sana özIemim, şimdi kapanıyor gözIerim, haydi iyi geceIer.

Hey sen! Evet, evet sen! Bu mesajı bekIeyen… Artık uyuyabiIirsin iyi geceIer.

İyi geceler kanka, sakın bana kanma.






Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin. Çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır. Yarın ki güneş senin için doğsun iyi geceler.

Bu gönül sana tutkun. Sözlerin yine suskun. Ne olursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum. Bir aradayken ayrıyız. Her şeye rağmen dayanmalıyız. Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım.

Ben uykuyu sadece seni görmek için seviyorum çünkü rüyalarımı süsleyen en güzel meleksin bebeğim iyi geceler.




Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz. Sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler.

Rüyaların en güzelini görürken Allah’ın seni koruması için gönderdiği meleğin kanatları öyle büyük olsun ki en masum anında sana kimseler zarar veremesin. İyi geceler meleğim tatlı rüyalar bebeğim.

Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim. Seni yaşadığım her gün için. Yanağına bir buse gönderiyorum. Huzurla uyu bir tanem. Huzurlu ve mutlu iyi geceler. Seni seviyorum…

Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım, sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim; seni çok seviyorum ve hep seveceğim iyi geceler.

Siz de sürekli kendinizi yorgun ve uykusuz mu hissediyorsunuz? Sabahları uyanmakta zorlanıyor musunuz? Valla yapacak bişey yok, erken yatsaydınız.

İyi Geceler diyen bi sevgilimiz olmasa da, yat zıbar diyen annemiz var çok şükür. 

Sırf birisi iyi geceler demediği için kötü geçen geceler varmış ya; Hah işte onlar olmasın diye buraya bi “İYİ GECELER” bırakıyorum. İhtiyacı olan alıp kullansın … İnsanlık Ölmedi.. :) 

Sen, derin uykularda binbir çeşit rüyalar içinde iken seni düşünmekten uyuyamıyan bu aşığına biraz insaf et biraz gül biraz lutfet ki bende uyuyabileyim.İyi geceler aşkım iyi geceler bebeğim. 

Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim…Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gonderiyorum huzurla uyu bitanem.. huzurlu ve mutlu… İyi geceler.. Seni seviyorum. 

Allahım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim. 

Gönlünüz huzurlu olsun, yüreğiniz sevgiyle dolsun, geceniz mübarek olsun. Allaha emanet olun hayırlı geceler. 

Gönlünüz huzurlu olsun, yüreğiniz sevgiyle dolsun, geceniz mübarek olsun. Allaha emanet olun hayırlı geceler. 

Rabbim c.c. selamı, sevgisi, muhabbeti, rahmeti cümlemize üzerinde olsun. Gecemiz mübarek olsun. Melekler sizi korusun. Yeni bir günde buluşmak dileği ile hayırlı geceler dilerim.

Allahım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim. 


Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: