24 Kasım 2017 Cuma

Elveda Mesajları ve Sözleri

Bazen elveda etmek gerekir.Eğer sizinde elveda etmeniz gerekiyorsa bu sözleri veda ettiğiniz kişiye göndermek sizi bir nebze rahatlatacak.Elveda mesajları ve elveda sözleri aşağıda.



Ne yapsan boşuna artık olmuyor seninle ne olur beni anla yaşanan güzel günlerin hatırına şansını fazla zorlama elveda.

Uzun ömrümüz varken bu hayatta, yaşamayı haram kıldın bana. Dualarım yine de hep yanında olsun, bu son elveda.

Aşkım ne zaman dağlar sahili, mehtap geceyi dünya dönmeyi unutursa, bende seni o zaman unutacağım… Elveda sana…

Bir eski dost gibi hatırla beni. Bir selam ver yeter. Unutmuş olsan da eski günleri. Adımı ara sıra an yeter.

Ben ne aşklar yaşadım ne vedalar ettim, ne kızgın çöllerinde yürüdüm aşkın, senin kor dudakların vız gelir güzelim…

Uzun ömrümüz varken bu hayatta yaşamayı haram kıldın bana, dualarım yine de hep yanında olsun bu son elveda.

Ben Seni Ağlayan kalbimle Sevmişken Sana Herzaman Ağlasada Yüreğim Gözlerim Gülmüşken Sen Acımadan Elveda Dedin Bana Ben bunu Hak etmedim Ama Sanada Elveda.

Bir kalpte 3 kişi olmaz benim kitabımda seven 2 insan 1 kalbi paylaşır bu dünyada 3 girerse hayata, başlar ayrılıklar elvedalar, başlar yalnız doğmayan sabahlar…

Bir soluk kadar yakın yıldızlar kadar uzak derler sevgi için. Uzanır yetişemezsin, yetişir dokunamazsın, dokunur vazgeçemezsin vazgeçer ama asla unutmazsın.

Düşlerime sarmıştım seni sen istesen de unutamazsın beni elveda.

Beddua bile edemiyorum sana. Tek dileğim gözlerin gözlerime değmeden ölme!

Ezdin kalbimi tek lafınla elveda oldu bu aşkın sonuda…

Tamam dedim artık hayata. Gidiyorum ölüm kumarına. Bıraktım hayatı sana mutlu ol. Elveda.

Ayrılığı kalbine yalnızlığı kendime, anılarımızı dibi olmayan denizlere bırakıyorum elveda…

Bir umuttu yalnızlık bir şeyleri paylaşamamaktı belki, gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belki de, belki bel kilerle dolu bir hayattı bu…

Anladım ki gönül çuvalımda yer alan kelimeler sana yetmez. Oysa gönlüm güzel olmazsa, bahçemde bir gül dahi bitmez. Ey Sevgili, senin “AŞK’ın” daim olsun. Benim yaram olsa da fark etmez…

Gittiğinde anılarım gelecek aklına, ağlayacaksın. Belki pişman olacaksın, belki olmayacaksın. Ama anılardan kurtulamayacaksın. Şimdi sana elveda, dönme bir daha bana!

Sensizliğe tahammülüm kalmadı artık, bu son satırlarım. İyi oku, belki vicdanınla birlikte gözlerinde ağlar! Elveda sana ve senin hayatına, elveda diyorum ve ben gidiyorum.

Bir gün sende seversin bir gün sende ağlarsın o zaman ben gelirim aklına belki geri dönmek bile istersin ama vakit çok geç olacak elimde değil seviyorum, özlüyorum hep de öyle olacak.

Üzülen kalbim yeniden mutlu olur mu bilmem sadece senin için içimde bir nefret gizli saklıyorum onu bir gün gelecek hayatını değiştirecek nefretim ayrılıkları getirecek kalbine beni yaşayacaksın o an sende!

Ay gibi parlak bir gecenin ölüme götürecek kadar sihirli bir şarkısısın, seni ben dilde değil yürekte sevdim senin için ben ölüme not bıraktım anla beni ne olur notum sadece sana elveda.

Sevdim seni yalansızca şimdi gidiyorsun arkana bakmadan, yaşanan bunca güzel günlerin hatırına bir elveda bile demiyorsun ayrılıkları bırakıyorsun beni hayatımdan soğutuyorsun!

Sonu gelmeyen Bir Gecenin içindeyim, Sabahlar doğmuyor Günlerime Yalnızlık bastırıyor yüreğime, acı çekiyorum sözlerini anımsayıp küsüyorum hayata Elvedaların geliyor Aklıma Tutamıyorum kendimi Haykırıyorum Dünyaya.

Sadece hayatın Acı bir Piyonuyum, Dert Keder Hüzünler Bende Saklı, Seni Bulmuşken Mutluluğu yakalamışken Şimdi Ellerimiz Ayrı Elveda Zamanı.

Sana Sözlerim Sana Elveda Deme bana Seni Sevdim Bu Dünyada ne Olur Bırakma Elveda Deme Bana.

Yüzüm Hayatın derdiyle çizilmiş her çizgide bir dert var her çizgide aslında sen varsın yanlış zamanların çizgilerini atmışsın yüzüme elveda dediğin zamanların dertleri bunlar.

Kalmadı Gücüm Gidiyorum üzülme ne olur seni yine seviyorum ama ne aşkı kaldırcak kadar kalbim kaldı nede hayata katlanacak kadar sabrım kaldı elveda demekden başka seçeneğim yok! şunu unutma adın kalbimde gözlerin hep gözümde olcak elveda.

Bırak bu sevgimiz tertemiz kalsın sen benim içimde kanayan yarasın. Bir gün gelir belki beni anlarsın dönüp te yüzüme nasıl bakarsın.

Aşkın bitmiş olsa da hiç sevmesen de beni çok aldattın hoş görmesem de bir şeyler bulmuştum ben o sevginde bekliyorum bir gün dönersin diye.

Bir gece ay bana sordu neden seni ağlatan bir kızla berabersin? Aya baktım ve dedim ki sen hiç gökyüzünden vazgeçebilirsin…

Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık. Çünkü sen rüzgârın coşturduğu bir toz bulutusun. Bugün bana esersin yarın ellere…

Bir gece yarısı titreyerek uyanırsan bil ki resmini öptüğüm gündür, bir gün sebepsiz yaşlar süzülürse o güzel gözlerinden bil ki yokluğundan öldüğüm gündür…

Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdan da kaç. Çünkü bulutların arkasında kaybolan aşkı için ağlayan benim.
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: