25 Kasım 2017 Cumartesi

Ayrılık Sözleri (Resimli)

Ayrılık Sözleri

Ayrılık geldiğinde insan çok üzülüyor.İçini teselli edecek şarkılar , dinletiler , sözler arıyor.Bizde bugün sizler için hem okuyabileceğiniz hemde paylaşabileceğiniz Ayrılık Sözleri ve Resimli Ayrılık Sözleri hazırladık.



Giderken ardına bakma, yakışır bir veda olsun. Hayatımı mahvettin ama güzel roldü helal olsun. 

Ekmeğime hoşçakal sürdün ya sen, ben şimdi ‘aşk’ karınla; sana, ne şiirler yazarım.

Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildiğin adresteyim.

Eğer inceldiği yerden kopmasına izin vermezsen, gün gelir en sağlam yerinden kopar, canın yanar.

Dokunamadığın birini özlüyorsan, özlediğin kalbine dokunmuş çoktan.




Sen ve ben. Böyle bir yerde otursak, yanımda olsan, varlığını hissetsem yeter.

Konuşarak da anlaşamıyorduk, susarak da. Ben yazmayı tercih ettim, o hiç okumadı.

Masumiyetimi esaretimi al, varlığım koyarsa hayatımı al. Kal bir sigara içimlik daha kal, belki o zaman gitmezsin.

Her şeyin öncesi ve sonrası yalan. Senden önce vardım belki ama senden sonra yokum inan. 

Sevmenin erdemi, aşkın görkemi, mutluluğun gözleri ve seni özlemenin hazzını yaşattın sevgili, yolun açık olsun.

Canımı acıtan ne biliyor musun “Ben senin mutluluğunu istiyorum” dedi ve aldı gitti.

Yolumdan dönemediğim için değil seninle hiçbir yolda yürüyemeyeceğimi bildiğim için gidiyorum. Hoşçakal…

Üstüne basarak söylemiştim seni seviyorum diye. Sen ise üstüme basa basa gitmeyi tercih ettin.
Gidiyorum hayatından, gözlerinin buğusunu, yüreğinin kokusunu aldım gidiyorum.

Kaldır kadehi sevgilim! Varsa şerefine yoksa gidişine. Ben huzur istedim, sen kusur. Şimdi bensiz kudur. 

Bugüne kadar gözyaşlarımı hak edecek bir insan görmedim. Ya benim gözyaşlarım değersiz yada uğruna gözyaşı döktüğüm insanlar edersiz.

Her şeyi dağıttığım için üzgünüm. Sen toparla, yeniden bir hayat kurarsın. Ama benden bir başkasıyla, ben yokum artık.

Gönderdiğim mektubu okurken ağlama sakın. Senin bir tek göz yaşına kıyamam aşkım. Beni senelerdir ağlatıyorsun ama. Gözyaşlarım boşa değil içinde sen varsın.

Saçları benden güzelmiş ve gözleri. Uzunmuş boyu, öyle demişsin. Peki kalbi? Susmuşsun! İşte onu zor bulursun.

Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah dercesine çeker giderim be güzelim.

Bazen insan ‘Seni seviyorum’ diyemez. Sadece ‘Sana da iyi geceler’ demekle yetinir.

Kimine git dersin değerli olursun, kimini canından çok seversin gereksiz olursun.

Senin de sevdiğini sanmıştım. Ya da öyle olmasını istediğim için, kendimi buna inandırmıştım.

Sen kalmaya bir neden bulamadın ya, ben ölmeye ne bahaneler bulurum şimdi.

Dün mahkememiz vardı, senin gözlerinle benim kalbim arasında. Senin gözlerin serbest kaldı, benim kalbim ise bir ömür boyu seni sevmeye mahkûm edildi…

Ömrümün her gününde, asırlık elem saklı… Adın kalbime mühür artık, dilde yasaklı!

Hücum edilmez bir beden içinde, ölmez bir ruhum var. Ben seni sevdim sebepsiz sen beni sevmedin şerefsiz

Canı yanan sabretsin, canı yakan, canının yanacağı günü beklesin!

Yalnızlığımda çoğalıp, kalabalıkta eksiliyorum. Ve öylesine kalabalık ki yalnızlığım; ne yana dönsem sana çarpıyorum.
Dünyaları sığdırırdım yüreğime. derdin bana bir zamanlar. Dünyaları sığdırırken yüreğine, beni sığdıramadın mı?

Seni seviyorum. cümlesi en çok sana yakışıyordu, en çok senden duymak mutlu ediyordu.

Mutluluk mu? Evet, adını duymuştum.

Gelme çocuk! Benim denizimde yüzemezsin sen, kolların kısa kalır dalgalarıma, ölürsün çocuk! Bulaşma yalnızlığıma. 

En acı şey ayrılıktır ve ölmektir ben bunu çok iyi anladım. Sevdiğin insana o kadarda güvenme! Gün gelir bakarsın arkandan vurur. 

Bazen öyle konuşacaksın ki, karşındaki cevap veremeyecek. Bazen de öyle bir susacaksın ki karşındaki konuşmaya cesaret edemeyecek. 

Sadece hayatın acı bir piyonuyum, dert keder hüzünler bende saklı, seni bulmuşken mutluluğu yakalamışken şimdi ellerimiz ayrı elveda zamanı.

Veda şarkıları çalıyor etrafımda sanki gördüğüm her şey ayrıldığımızın resmi nereye baksam kopmuş bir hayat nereye baksam ağlayan gözler nereye baksam elvedalar yalnızların dünyasında bir yalnızım.

Sana sözler yazdım sana anlattım hayatı sen hep başka dünyadaydın sadece elvedalara aldandın şimdi kendini de kanıtladın insafsız sana da elveda.

Sonu gelmeyen bir gecenin içindeyim, sabahlar doğmuyor günlerime yalnızlık bastırıyor yüreğime, acı çekiyorum sözlerini anımsayıp küsüyorum hayata elvedaların geliyor aklıma tutamıyorum kendimi haykırıyorum dünyaya.

Eksik kalan bir hayatın parçası olmuşum tamamlamak gelmiyor içimden sen yokken tamamlayamıyorum hayatımı eksik bir hayatı yaşıyorum elveda dediğin günden beri hep ağlıyorum hayatı yarım ve sensiz eksik yaşıyorum.

Aşk insanın içini öyle bir yakar ki ayrıldıktan sonra bile unutamayız. Ama o beni hiç sevmemişti.. Hep yalan hepsi bir anlık hayalmiş.

Evet, acı çekiyorum, Evet çok özlüyorum. Evet, ulan evet onu unutamıyorum. Kime ne? Sormayın artık bana nasılsın? Diye. Boş verin, ben iyiyim işte.

En mutlu gününde yanında yoksa onunlayken bile onsuzluğu yaşıyorsan bil ki terk edilmişsindir yalnızlığı yaşıyorsun ama bilmeden. 
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: