25 Kasım 2017 Cumartesi

Fantastik Kamyon Arkası Sözleri

Kamyon Arkası Sözleri

Uzun yol şoförleri ruh hallerini yazılara vurup kamyonlarına yazıyorlar.Bu olay bu kadar yaygınlaşınca haliyle bazı komik sözler , duygusal sözler ortaya çıktı.Bu güzel kamyon arkası sözleri paylaşımımızda bulunuyor.Hepsi harika sözler.



Doğarken neden ağladığımı yaşarken daha iyi anladım.

Beni izleme bende kayboldum.

Uzaktan severim, ruhun bile duymaz.

Çilemse çekerim, kaderimse gülerim!

Yollar Doçun bastır koçum…

Tek rakibim THY.

Sevgin Sığmaz Asfaltlara.

Ben Yokken Rüzgarım Eser Oda Size Yeter.

Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun.

Yolların kurdu babanın fordu.

Sevene can feda, sevmeyene elveda.

Alırsın Ford olursun lord…

Demir Gibi Kollarım Hiç Acımam Sollarım.

Beni Türk kebapçılarına emanet edin.

Kuzu kurdun yollar Ford’un.

Miras değil alınteri.

Takip Etme Beni, Ben De Nereye Gittiğimi Bilmiyorum.

Uşaklıysan vur saza, şoförsen bas gaza.

Nereye çuf çufluyoruz?

Şoförsün dediler, kızı vermediler.

Gazla uçabilirsin, ama frenle konamazsın.

Âlem kaşar olmuş tost yapan yok!

Babamda Sollardı Kamyonla Tanışmadan Önce.

Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım.

Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim.

Vallahi miras değil kendi paramla aldım.

Buysa kaderim, sonuna kadar giderim.

Sorun Bıyıksa Güzelim, Ben Bıyıksızda Güzelim.

Yolda hızlıyım aşkta yavaş, Çorumluyum arkadaş.

Bizde geri vites yok gerekirse ileri alırız.

Önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama…

Kurban kesilir koç, yollara yakışır Dodge.

Verme beni ellere görür de dayanamazsın…

Rampada yavaşlarım, geçme beni ileride haşlarım.

Şimdiki Çaylar Sallama Adamlar Olmuş Dallama.

Vatan için gidiyorum senin için döneceğim.

Sen gökyüzünde doğan güneş, ben yollarda çilekeş…

Serefsizliğine Maşallah de Karaktersizliğine Nazar Değmesin.

Araman için illa hata mı yapmam gerekir?

Hatalı sollama yapma rahmetli de iyi sollardı.

Avrupa yolları ağlar altımızda, Türk şoförü durmaz yolda…

Ömrümü yıllara değil, vefasız yollara verdim.

Yanlış Sollama Yapma Evine Acı Haber Yollama .

Senin için ölmek mühim değil de kefen giymek tarzım değil.

Sen evimde güzel bir eş, ben yollarda çilekeş.

Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.

Arkadaş Çok Olur Zor Günde Yok Olur.

İnsanlık buysa üstü kalsın.

Sevgim ol, kalbim ol, her neyim olursan ol ama göz yaşım olma.

Ben senin beni sollayabilme ihtimalini sevdim.

Kimlere Dert Olmadı Ki.

Vazgeçilmeyecek Bir Adam Değilim. Ama Gidenlerin Hepsi Bir Gün Dönmek İstediler.

Ne Müslüm’den ne de Orhan’dan, sevdiğim tek parça “yedek parça”…

Bir ömür gidelim dedin de mazot mu yok dedik.

Esaret bağlarında gül olacağıma, özgürlük dağlarında diken olayım.

Bir elim direksiyonda bir elim viteste olduktan sonra ne kral tanırım ne de kural.

Karı dırdırı, çocuk vır vırı yok yollardan durgunu.

Günah Benim Suç Benim.

Mecburmuyum Sevmeye, Gözlerin Yeşil Diye.

Ya çık karşıma ez beni ya da çık kenara izle beni.

Sinyal verip geçtiğin bu gönlü ilerde dörtlüleri yakıp beklersin durursam namerdim…

Azrail bile ayağıma gelecekse sen neyin tribindesin.

Uzun ince kıvrım kıvrım yollar bazen deler geçer yüreğimi, sitem ederim yollara, sevmesini bilen yüreğimi boş koydunuz diye.

Çekemeyen anten taksın, hatalıysam aramızda kalsın.
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: