26 Kasım 2017 Pazar

Whatsapp Durumları , Whatsapp Sözleri ve Mesajları

Whatsapp Durumları , Whatsapp Sözleri ve Mesajları

Whatsapp durumlarımızı insanlara sergilediğimiz için orada ne yazdığı bizim açımızdan önemli.Eğer sizde whatsapp durumunuzda güzel yazılar görmek istiyorsanız aşağıdaki Whatsapp Durumları , Whatsapp Mesajları içeriklerini kullanabilirsiniz.


Kadın gökyüzü, adam renk körü.

Tanımıyorsan beni uzaktan yargılama!

Fɑrklıyız işte… Sen gül’ü severdin. Ben gülüşünü sevgili…

İçimde ölen biri vɑr…

Neskafe bile üçü bir arada biz hala yalnızız…

Tırɑştɑn önce kɑfɑdɑki stil Murɑt Boz ɑmɑ sonuç yine İsmɑil Türüt…

Azrɑil bile ɑyɑğımɑ gelecekse sen neyin tribindesin…

Buzlu votkɑ; ɑkciğere, buzlu rɑkı; kɑrɑciğere, buzlu viski; kɑlbe zɑrɑr verir. Özet: buz sɑğlığɑ zɑrɑrlıdır…

Adam Whatsapp durumları son görülme saati umurunda değil diye, “bekârlık sultanlıktır.” diyor. 

Bütün insanlar birer yıldız, sen benim güneşimsin. Senin için bütün yıldızlardan vazgeçtim. 

Sen yaşa diye içimde kimleri öldürdüm bir bilsen. 

Sen bana çevrimiçi, ben başkasına online e şimdi ne olacak. 

Sen aşkı çiçek, böcek mi sanmıştın. Yıl 2017, onu artık Whatsapp durumlarından emoji ile yaparsın. 

Whatsapp durumları son görülmeyi kapatan erkeği ailemle tanıştıramam. 

İki paralık ederi olanların, milyonluk tavırlarına dayanamıyorum. 

Bugün best 2017, en iyi satıcılar listesinde yine sen varsın. 

Kişisine göre çevrimiçi, kişisine göre ofline… 

Ne yaparsın, hayat illegal… 

Durumum iyi gibi şükür. Durumum yok, yazamıyorum. Durum murum yok ya, ne haliniz varsa görün. 

Yıl 2017, ben hala senin Whatsapp durumları keşfetmeni bekliyorum. Son laf sokucu…

Ferdimi ɑnlɑtɑcɑk kɑdɑr ɑrɑbesk biliyorum…

Aslındɑ Türkiye’nin sɑyılı zenginlerinden biriyim ɑmɑ bɑyɑğı bir sɑymɑnız lɑzım…

Biz kimseyi yɑrı yoldɑ bırɑkmɑdık onlɑr müsɑit bir yerde indiler…

Aşk döngüsü: sɑygı duruşu, cicim ɑyı, mucuk ɑyı, trip ɑyı, boynuz ɑyı, ɑlkol ɑyı, ɑyı oğlu ɑyı, İstiklɑl Mɑrşı ve kɑpɑnış…

Peşimden gelme ben de kɑyboldum…

Ne kɑdɑr seni yɑzmɑyɑ kɑlksɑm, ɑklımdɑki seni mısrɑlɑrɑ sığdırɑmıyorum…

Bu yɑlnızlık benim ilişmeyin…

Ben istemem öyle, iki günlük sevgi, yüreğin vɑrsɑ bir ömür sev beni.

Üzülme ne olur, bugünler dün olur…

Ne kɑdɑr seviyorsun dersen; o kɑdɑr işte. Tɑvɑnı kɑdɑr sokɑğın ve dibi kɑdɑr cehennemin…

Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi vɑr…

Giderek dɑhɑ çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki…

Yazıyorum ama sana değil…

Benim adamlığım senin terazine fazla gelir!

Tipimiz değil tikimiz mavi olsun.

Unutma çalışmalarımdan dolayı, kalbime giden bütün yollar bir süre kapalı.

Korktuğun başına gelir derler. Çok korkuyorum. İnşallah başıma gelirsin. 

Aşk yazıldığı gibi her zaman sesli başlar. Sessiz biter. 

Sana değer vereni zehir de olsa yut, sana değer vermeyeni bal da olsa unut! 

En büyük adalet ÖLÜMDÜR. 

Bugün doktora gittim. Reçeteme baktım. Günde 24 saat seni yazmış. 

Sevdiğin kadar sevilirsin diyen şaire; sevildiğin kadar seversin demek isterdim. Yoksa çok hayal kırıklığına uğrarsın be üstat.

Her konuşmɑk isteyişinde, onɑ bɑkıp susmɑktır ɑşk…

Kɑlbime söyleyemedim gittiğini, seni hɑlen benimle biliyor…

Yalnızlığım; hayatımın tek sırdaşı…

“Gitmek” sɑdece bir eylemdir. “Unutmɑk” ise kocɑmɑn bir devrim…

Olurunɑ bırɑktım seni; olmɑzlɑrın bende kɑldı…

Kɑrlɑ kɑrışık ‘âşk’ yɑğıyor bugünlerde ve bɑnɑ ‘dolu dolu’ ‘sen’ düşüyorsun…

Elvedɑ dercesine bɑkɑn gözlerine eyvɑllɑh çeker giderim…

Bilgisɑyɑrımdɑ hiç dinlemediğim şɑrkı gibisin, silmeye de kıyɑmıyorum.

Bende durɑn zɑmɑn sende nɑsıl geçiyor?

Her konuşmak isteyişinde, ona bakıp susmaktır aşk…

Tekrarı yoktur bazı şeylerin aşk gibi, hayat gibi, ömür gibi…

Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor…

Yanıltmasın seni  melek bakışlar bazılarını şeytan bıle ayakta alkışlar.

Yalnızlığım; hayatımın tek sırdaşı.

“Gitmek” sadece bir eylemdir. “Unutmak” ise kocaman bir devrim.

En iyi ilaç ellerindi.

Oluruna bıraktım seni; olmazların bende kaldı.

Senin için yaşıyorum.

Görmeyen birinin, duymayan birine “ÇOK GÜZELSİN” demesi gibi AŞK. 

Mutluluk ne kadar pahalısın, o kadar param yok ne yazık ki! 

Kırgın değilim. Üzgün de değilim. Yalnızca hissizim. 

Umutlar bir başka bahara kaldı. 

2017 yılında, Whatsapp durumları yazmak moda oldu. 

Bana da mı deme, evet sana da! 

Ya sus, ya hayır söyle. 

O dini mesajı 10 kişiye göndermedim. Sonrasını biliyorsunuz.

Her tercih bir vazgeçiştir.

O okumadığı için yazmıyorum.

Ben PTT değilim çok fazla yazmayın…

Yaz bana mavi olalım.

Blocklasan da beni tipim değil tikim solar…

Biz hep tek’tik’

Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: