26 Kasım 2017 Pazar

Kapak Sözler , Laf Sokma Sözleri

Kapak Sözler

Kapak Sözler , Laf Sokma Sözleri

Bazen hadsiz insanlara hadlerini bildirmek için kelimeleri kullanmak gerekir.Burada ki Kapak Sözler ve Laf sokma sözleri tam bu amaçla kullanılabilecek sözler.Haddini bilmeyen insanlara söylendiğinde yüzlerini kızartacak sözler.

Üzülme, seni unuttuğumu sandın, her köpek havladığında aklımdasın…

Acılarım katlanılmaz değil ama bir de tuz basanı var.

Bana yol vermeyi düşünmeden önce. Sana verdiğim yolda yürümeyi öğren.

Bazı insanların sözleri kapı gıcırtısı, divan yayı gibi… Sohbete girmeye değmiyor.

Kendini bilir arkamdan konuşan yüzüme konuşta karı mısın adam mısın bilelim.

Çiçekten böcekten bahsetme şekerim, senin karakterin yalan dolan sahte… Ne arkadaş satmayı anlatabilirsin güle ne de arkasından vurduklarını gülün dikenine. Benzemez senin hainliklerine sende çirkefliğin kokusu gül ise saflığın dokusu…

Anlatma doğruları yanlış insanlara işlemez. En fazla çarpar ama yankı yapıp geri döner.

Kaybetme korkusu koyarım ben geldiğim gönle. Kaybedersen süründürürüm sahiplenirsen güldürürüm.

Süte su katar gibi sevgiye ihanet kattın.

Yalnız olmak, yanlış insanlarla olmaktan iyidir.

Kendini kalp mi sandın sevgili? Atmadan duramıyorsun!

Bana hava atacağım diye kendini kasma! Damarındaki kanın bile bana hasta.

Bize yeni düşmanlar lazım. Eskileri hayranımız oldular.

Sana biraz adam ol diyeceğim seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

Kendini bir bok sananlar; emin olun sandığınız gibisiniz.

Eğer niyetin yoksa adam gibi sevmeye, ben de mecbur değilim çocuk büyütmeye.

Gidiyor musun? Git! Soytarısı terk etti diye, kralın sarayı yıkılmaz.

Değmeyen birine dönüp bakmam. Adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim.

Bazı insanlar hep ‘kaptan’ olurlar, söz konusu ‘dümen çevirmek’ olunca.

Çok laf sokuyorsun diyorlar ne yapayım hayatıma burnunu sokanlara şiir mi yazayım.

Benden nefret edenlerden nefret edecek vaktim yok çünkü ben bana değer verenlerle meşgulüm…

Senin marka olduğun yerde etiketi ben koyarım!

Şerefin kadar konuş desem, ömür boyu susacak insanlar tanıyorum.

Sana biraz adam ol diyeceğim seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

Piyangonun sana çıkmadığına çok şaşırdım hâlbuki bütün numaralar sendeydi.

Kızlar erkeklerin “gelirlerine” erkekler kızların “giderlerine” baktığı sürece, biri gelir biri gider.

Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder.

Ne kralına giderim ne alayına! Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayı da!

İtle köpekle uğraşacak olsaydık veteriner olurduk.

Erkekliğin gücü bir kadına vurmakta değil; 1 kadına vurulmaktadır.

Canım, karakterin yere düşmüş onu bir alıver oradan.

Çok talibim var diyenler; sevinmeyin! Ucuz malın alıcısı çoktur.

Aşk acısı taşımayan yürek; ya deliye aittir, ya ölüye.

Bir gün bana gel diyeceksin. Söz geleceğim. Ama görmezden.

Bana kalbimdesin deme, bilirsin kalabalıkları sevmem.

Lafa gelince fena esersiniz, icraata gelince pamuk şekersiniz.

Attığınız ya da atacaklarınız kazıkları saklıyorum, saklıyorum ki gün gelip bana döndüğünüzde sizi ağırlayacak yerim olsun.

Bir ahmağın sizi öpmesine izin verebilirsiniz, ancak bir öpücük yüzünden ahmağa dönüşüyorsanız durum çok vahim demektir.

Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar, sorun atlıkarıncalar değil, arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.

Sana açtığım kapılarda giriş herkese serbest olsa bir ordu kadar insan doldururdu yüreğimin boş sokaklarını…

Kavga edecek kadar yüreğin yoksa yalan söyleyecek kadar aciz olmayacaksın…

Sevmeye yetmediyse yüreğin seven yüreği ihanetle kirletmeye cüret edemezsin. Cüret eden yüreği yerinden sökerler. Soğuk intikamı da sana böyle böyle öğretirler.

Taşa anlatsam taş dile gelir anlardı benim sana yıllardır anlatmaya çalıştığım bu düzeni…

Bazı insanlar doğrularınızı anlatmaya değmez. Kendi akıllarınca bilgedirler ancak kendilerini bilge zannedecek kadar cahil olduklarını ancak bilge olduklarından fark ederler.

Sen benim kapımda yatsan ne olur şimdi, ben gördüğümde görmedin, benim görünmezler listeme top 10 listesinin ilk sırasından girişe layık oldun şimdi tebrikler.

Benim fikrimce değil senin fikrince de değil. Uzaklar bizim fikrimizce yakın olur. Bencilin ne yüreği olur ne güvenilir tek sözü.

Delikanlıydı bir zamanlar şimdi ise oynak diyor kalbim senin için… Hey gidinin deli kanlı yalancısı…

Yalan zeka işidir, dürüstlük ise cesaret. Eğer zekan yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini kullanıp dürüst olmayı dene.

Hayatınızdan çıkarttığınız bir kişi size “benim gibisini bulamazsın” derse eğer, ona şu üç kelimeyi söyleyin: Amaç bu zaten!

Tuvalet kağıdına kalp deseni ekleyen markayı buradan selamlıyorum. Aşkın nasıl bir şey olduğu ancak bu kadar net anlatılabilirdi.

Gerçekten seviyorsan hiçbir şeyi mazeret etmeyeceksin. Gerçekten seviyorsan eğer sonuna’ kadar değil, ‘sonsuza’ kadar seveceksin.

Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların, aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya zaman alıyor.

Doğru zamanda gelen yanlış insana tanıdığın şansı, yanlış zamanda gelen doğru insana tanımadığın sürece üzülen hep sen olursun!

Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz.

Küçükken hayvanlarla konuşabilsem ne ilginç olurdu diye düşünürdüm. Meğer yıllardır iletişim kurabildiğim bir sürü hayvan varmış.

Bir adam aylarca çıktığı kızın arkasından “zaten hiç sevmemiştim” diyorsa; cümle başında kullandığım adam kelimesi için özür dilerim.

Hayatta gözyaşlarımı hak edecek bir insan görmedim. Ya benim gözyaşlarım gereksiz, ya da uğruna gözyaşı döktüğüm insanlar değersiz.

Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer yine kendi kıçınızın üstüdür. Şerefsizim seni seviyorum dedi. Hangisine inanacağıma şaşırdım.

Egosunu beslerken, karakterini aç bırakan insanlar var.

Esmeyi bilmedikten sonra rüzgâr değil fırtına olsan ne yazar.

Gidişine illa bir isim konulacaksa, mal kaybı diyelim.

Dünya âleminin derdi ben olmuşum, demek ki zamanında iyi koymuşum.

Aklımdan geçtin gittin, kim bilir yine kime gidiyordun.
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: