28 Kasım 2017 Salı

Terketme Sözleri

Hayatta terketmek de vardır , terk edilmekte.Ancak buna çare yoktur maalesef.Bazen terk etmek veya terk edilmek daha iyidir.Kötü şeyleri önler.Bugün sizlerle terketme sözleri paylaşıyoruz.Yüreğe su serpecek güzel terketme sözleri bu paylaşımımızda.



Bir gidişi asIa tek başına yapamaz bir insan; biri iter, biri gider.

Hiçbir şeyin sonsuza kadar sürmediğini ben iIk senden öğrendim sevdiğim.

Gitmeden önce düşün; çünkü döndüğünde buIduğunIa, giderken bıraktığın asIa aynı kaImayacak.

Her şeyi boş verdim. Boş verdikIerimin arasına hoş geIdin!

Doğru yerde yanIış kişi oImadık ama yine de seviImedik. AnIadım ki; yanIış yerde, doğru kişi oIduğumuz için terk ediIdik.

Yolumu çizdim artık sensiz gidiyorum terk edilmişlerin dünyasına, hüzün keder hepsi bende, sen anlamazsın seveni gülüp geçersin eskisi gibi.

Git yalanların içinde kaybol terk ettin ya beni beter ol umarım beni terk ettiğin gibi senden terk edilirsin.

Bende gidecek yürek vardı gittim. Sende unutacak cesaret var mı? Onu da zaman gösterecek!

Ben yaşarım yaşanmış duygularımla, ortasından bölünmüş uykularımla. Sen beni düşünme, toparlanırım güle güle git sen saygılarımla!

Elveda deyince değil, ‘o gözler bana eskisi gibi bakmıyor’ dediğin an bitermiş aşklar.

Acı cekeceksem seninlede cekerim, hasret çekeceksem güler geçerim, ben sadece seni sevdim sen ise terk etmeleri sevdin.

Keşke hiç başlamasaydı desem, o muhteşem günlere ayıp edeceğim. İyi ki yaşandı desem, bu vedaya nasıl bir kılıf giydireceğim?

Hep Allah’a emanet etti bizi gidenler! Çünkü onlarda bilirler, yaradandan başka kulunu daha çok kim sever!

İşte yine baş başayız yalnızlık, beni sana seni de bana bırakıp gitti o sahte aşık.

Kalıcı gönlüm bir ümit senden habersiz bekler, belki insafa gelirsin yeniden kader ikimize güler, terk etme sevgimizi ayırma kalplerimizi!

Gitmek isteyenin kolundan sıkıca tut, sonra aniden bırak. Bak bakalım nasıl hızlanarak gidiyor.

Önce aramaktan, sonra ağlamaktan, ondan sonra hatırlamaktan en son da nefret etmekten vazgeçersin!

Artık beni sevdiğine dair delil bulamıyorum, ve seni delil yetersizliğinden dolayı serbest bırakıyorum!

Terketmek, ‘gidiyorum’ demekle olmaz! Kalıp görmezden gelmek, terketmenin babasıdır.

Senin de duyman gerekenleri, sana söylemek içimden gelmiyor artık… Seni affetmiyorum, konuşmuyorum ve merak edersen bil; Seni artık sevmiyorum, elveda!

Umut verip, güven aşılayıp da yarı yolda bıraktığın insanın, gönül sadakasını her iki dünyada da veremezsin!

Uzak durma bana yakın ol hata yani başımda ol terk edip gitme bitirme bu sevgiyi içimdeki acı öldürür beni…

Yakışmıyor cepheyi terk edişin, mert dayanır namert kaçar sevdiğim…

İşte yine baş başayız yalnızlık, beni sana seni de bana bırakıp gitti o sahte âşık.

Sana karşı öfke duymuyorum, kırgın değilim. Çünkü sen zaten yokmuşsun. Asıl kızılacak kişi benim. Küçücük bır toz tanesini bır mücevher sanmışım.

Terketmek, ‘gidiyorum’ demekle olmaz! Kalıp görmezden gelmek, terketmenin babasıdır.

Bir gidişi asla tek başına yapamaz bir insan; biri iter, biri gider.

Kalıcı gönlüm bir ümit senden habersiz bekler, belki insafa gelirsin yeniden kader ikimize güler, terk etme sevgimizi ayırma kalplerimizi!

Git yalanların içinde kaybol terk ettin ya beni beter ol umarım beni terk ettiğin gibi senden terk edilirsin.

Gitmeden önce iyi düşün sevgili; çünkü döndüğünde bulduğunla, giderken bıraktığın asla aynı olmayacak.

Kalıcı gönlüm bir ümit senden habersiz bekler, belki insafa gelirsin yeniden kader ikimize güler, terk etme sevgimizi ayırma kalplerimizi!

Artık yaşanmak için değil, ayrılmak için yaşanır oldu aşk. Terk etmeler yetmezmiş gibi birde emir verilir; Kendine iyi bak!

Terk eden mutIaka terk ettiğine döner bakar; orada bir yıkıntı görürse çeker gider, ama sapasağIam bir bina görürse, tekrar dönmek ister.

Unutmak yok aIışmak var diyorIar, emin oI aIışacağım!

YoIumu çizdim artık sensiz gidiyorum terk ediImişIerin dünyasına, hüzün keder hepsi bende, sen anIamazsın seveni güIüp geçersin eskisi gibi.

Beni yalan bir sevdaya terk ettin sende o yalan sevdanla yalan olursun tek dileğim!

GöIgem biIe beni terk etmişken, çok görmedim seninde gidişini.

Ben yaşarım yaşanmış duygularımla, ortasından bölünmüş uykularımla. Sen beni düşünme, toparlanırım güle güle git sen saygılarımla!

Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: