29 Kasım 2017 Çarşamba

Güzel Kısa Mesajlar

Güzel Kısa Mesajlar

Kısa mesajlar insanlara derdimizi birkaç sözle anlatmak için çok yerinde mesaj türlerinden.Aşağıda ki güzel kısa mesajlar istediğiniz zaman kullanabileceğiniz , isterseniz sevgilinize , isterseniz arkadaşınıza gönderebileceğiniz mesajlar.



Endamın yetmez, beyin şart şekerim.

Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim.

Her hata affedilir. Aşık oldum, affet beni.

Çok şükür ki gökyüzü henüz hiçbir cüzdana sığmıyor.

O kadar çok hiç bir şey yapmayasım var ki.

Sevmek zaman ayırmaktır. Boş zamanları doldurmak değil.

Sıkılırsan güneşten gece oluruz erkenden sen istersen.

Kulaklığımı takınca her şey anlam kazanmaya başlıyor.

Düşünsene camdan dışarı bakıyorsun ve o aşağıda.

Çok güzel seviyorum seni, görmüyorsun.

Küsmeyi bile beceremediğindir sevdiğin.

Nefes almak yaşamak değildir, anlamıyorsunuz.

İletişimdeki en önemli unsur söylenmeyenleri duymaktır.

Bekliyorum. Öyle bir havada gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın.

Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?

Sen zamanla iyileşen bir yaraydın. Ben kaşıya kaşıya büyüttüm seni.

Çocuklar “hiçbir şey” de her şeyi bulurlar. Yetişkinler ise “her şey” de hiçbir şeyi.

Ve ben dilek tutmadım. Hep dua ettim. Ömrün, ömrüme nasip olsun diye.

Ekmeğime hoşçakal sürdün ya sen, ben şimdi ‘aşk’ karınla; sana, ne şiirler yazarım.

Hiç küçük bir tercihin tüm hayatını nasıl değiştirebileceğini düşündün mü?

Kuşkusuz en büyük ön yargı, etrafımızdaki herkesi “insan” sanmamızdır.

Etme sırtını duvardan başkasına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.

Yaşadığın yeri cennet yapamadığın sürece kaçtığın her yer cehennemdir.

Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var görsen şaşarsın.

Olur olmaz kişilere içini dökersen döktüklerini toplamak yine sana düşer.

Yanlış insanlara güvendik.

Bana kendini alıştırma. Sonra gidersin, yarım kalırım.

Ciddi ciddi affetmeyeceğim insanlar var.

Geçti. Ama artık geçip geçmemesinin bir anlamı kalmadı.

Herkese günaydın. Sana başkası demiştir zaten.

Herkese iyi geceler sana karakter.

Ne kadar kalbi pis insan varsa hepsi bizden mutlu.

“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi.

İyi ol dediler, kötü nasıl olunur bilemeden. İyi misin dediler, bir kere bile gerçekten nasılsın demeden.

Yaşam muhteşem bir müzik aletidir. Onu da çalmayı öğrenmek zorundasın.

Sen karşındakine içinden geçeni söyle. O pekguzelsozler.com seni öyle kabul etsin. Haa etmiyorsa gönder gitsin. Sen sen oluşunla özelsin!

Bir gün çok zengin olursam, “çocukluk” satın alacağım. Büyüklük sizde kalsın.

Yol gidenindir, her gidenin ardından ağlayamam! Maalesef benim yüreğim ahır değil her öküzü oraya bağlayamam.

Sen gülme. Çok tatlı oluyosun. Gülme.

Bildiğin öylesine yaşıyorum lan.

Sonra kırıldım, tam seni seven yerimden.

Keşke şuan seni seviyorum diye mesaj atsa.

Ne istiyorum biliyormusun? Bir sarılsam, sen koksam.

Hiç kimsen yokken hep ben vardım. Bunu da unutma olur mu?

Bazı şeyler hiç değişmiyor. Yalnızlık gibi, mutsuzluk gibi.

Sevdiği kız için bir çok kızdan vazgeçen erkek gerizekalı değil, adamdır.

Sen o mesajı elli kere okusan da sevmiyor işte. Zorlama.

Saatlerce konuştuğun biriyle şimdi hiç konuşamamak var bir de.

“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi ya.

O soğuk davranır, senin moralin bozulur.

Sevgisine karşılık alabilen insanlar çok şanslı.

Seni mutlu eden birisi varsa, boşver gerisini.

Şart mı dudaklarımla kal demem, gözlerim çığlık çığlığa gitme diye haykırırken!
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: