23 Kasım 2017 Perşembe

Komik Sözler

Hepimiz gülmeye ihtiyaç duyuyoruz ve gülmeyi seviyoruz.Neden sevmeyelim ki , gülmek bizi eğlendiriyor.Bizde bugün biraz gülelim diye sizler için Komik sözler ve Komik mesajlar hazırladık.Resimli Komik Sözler başlığı altında bulabileceğiniz en kaliteli espriler , komik sözler burada.




Kızın biri, ‘burcunun en belirgin özelliği ne?’ diye sordu. Ben de ‘ne biliyim git Burcuya sor’ dedim. Ne cins insanlar var gelmiş bana Burcu’yu soruyor tanımam etmem.

İlkokulda peltek bi arkadaşa okutmuşlardı andımızı. İyi dertler arkadaşlar dedi bize, bir daha da düzelmedi hayatım.

Kız olmuş 110 kilo, hala facede, twitterda eski sevgilisine laf sokma çabasında. Neymiş, intikam soğuk yenen bir yemekmiş. Bir o kaldı yemediğin, ye onu da ye…

Şifreniz en az 8 harf, 4 rakam, 3 işaret, 1 yön tuşu, 2 roma rakamı, 1 kilo nohut, 800 gr buğday, 1 adet nar. Pardon aşure tarifine geçmişim.

Evde kalmış kızlar; müjde! Adınızı, soyadınızı, yaşınızı, boyunuzu, kilonuzu aralarda boşluk bırakarak yazın, 3535'e gönderin. Turşunuzu biz kuralım…

Arkadaşa “zengin olursan beni tanır mısın” dedim, tanımam dedi. İşte gerçek dost, dürüst, samimi… Mesela ben de onu tanımam. Kankam benim…

Yanında olmayanı istemek, seni sevmeyeni sevmek, bırakıp gideni özlemek… Ters psikoloji bu kadar sıkı bir disiplinle çalışmak zorunda mı?

Korku filmlerine bakışım: balayında büyük dedenin Transilvanya’daki şatosuna gidiyorsan, vampir götünü ısırırken niye ben diye ağlamayacaksın…

Biz ayrı dünyaların insanlarıyız dedi. Aman Allah’ım! Üzüntüden kahrolacağım. Ben iki dünya olduğunu sanan birini mi sevmişim.

Kaldırımda duran insanı korna çalarak bi yerlere götürmeye çalışan dolmuş şöföründeki azim ve kararlılık kimsede yok.

Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, ”Amaaan boş ver dedikodu yapmış olmayalım” diyen kadın, Türk kadınıdır…

Temelin evi yanmış odaları düz.

Küçükken babamın çekmecelere sakladığı o küçük balonları şişirip oynardım. Onların aslında balon olmadıklarını öğrenmek bu yaşıma nasipmiş.

2013 yıldızına göre; Para: Yıldızın gülümsüyor… Sağlık: Yıldızın gülümsüyor… İş: Yıldızın gülümsüyor… Sevgi: Yıldızın gülmekten ölüyor.

Sana sarılmayı o kadar çok seviyorum ki… Çünkü o sırada yüzüne bakmam gerekmiyor.

Sen likör gibi tatlı, tekila gibi çarpıcı, viski gibi asil, konyak gibi sıcak, şampanya gibi özel, şarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhteşemsin.

Bir köpek ile bir erkek arasında ne fark vardır. Köpek sadece halıyı kirletip mahveder, erkek ise tüm yaşamını mahveder.

Aşk bir penceredir, aralarsan havanı alırsın. boşlarsan boğulup kalırsın.

Telefonumun şarjı %1 olduğunda prize koşarken kendimi hastayı acile yetiştirmeye çalışan hemşire gibi hissediyorum.

Sen de küçükken çekirdekleri ağzında biriktirip hepsini birden yediysen eğer, gel otur biraz da Jetgillerden konuşalım.

Dilenciden para çalayım dedim, tekerlekli sandalyedeki adamı ayaklandırdım çok mübarek bir insanım.

Sperm gibi adamlar var insan olma ihtimalleri milyonda bir.

Sen bana bir adım gel, ben sana bir değil, iki değil, üç değil, tam dört kavanoz bal 100 TL.

Biri de çıkıp demiyor ki: Kırmızı mercimek neden turuncu?

Emlakçı bir ev gösterdi, apartman kapısına hızlıca çıkarsan vurgun yiyorsun, bir altı mağma.

Bazı insanlar boş daire gibi… Dayayıp döşeyesim geliyor.

İlk adımı kız atmaz. Trip atar, tokat atar, göbek atar ama ilk adımı atmaz olum öğrenin bunu.

Hazır telefon yine deli gibi ısınmışken gömlekleri ütüleyeyim.

Sütten ağzı yanan, sütün soğumasını bekler. Olayı büyütmeye gerek yok, yoğurtla da hiçbir alakası yok.

Karar verdim 14 Şubatta bizim asansöre hediye alacağım. 10 yıldır çıkıyoruz daha birbirimiz hiç kırmadık.

Yerlere çöp atmayın yazısını okuduktan sonra çöplerini havaya atmaya başlayan arkadaşı kutluyorum.

Tatlı yiyip, tatlı konuşuluyorsa; bundan sonra mantı yiyip mantıklı konuşacağız gençler anlaştık mı?

Elin oğlu uzayda yaşamı araştırıyor bizimkiler sigaranın külünü hiç dökmeden sonuna kadar içebilmenin peşinde.

Yer sofrası kurulduğunda ” ay ben bağdaş kuramam” diyen hatunların hepsi yoga da Van Damme gibi bacak açıyor.

Adam dediğin sadece bir kızla konuşur. + Oğlum ben hiçbir kızla konuşmuyorum. – Hahaha sen adamın dibisin?
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: