25 Kasım 2017 Cumartesi

Yaz Aylarında Ferahlatan Soğuk Espriler!

Soğuk Espriler

Yaz Aylarında Ferahlatan Soğuk Espriler!

Başlıkta ki gibi birçok soğuk espri bu yazıda.Eminim bazı ortamlarda soğuk espri yapmak istiyorsunuzdur.İşte o iğrenç denilecek kadar soğuk espriler karşınızda.Bu İğrenç espriler ve Kötü espriler gerçekten ufkunuzu genişletecek.



İstikbal göklerdeydi, ozondaki delikten düştü

Sınav kola ya benziyodu ama aslında fantaydı.

Büyük jetona para verme, Küçükten al büyüt.

Aile kabristanıdır. Damsız girilmez…

İnsanların seni ezmesine izin verme; Ehliyet al, sen onları ez.

Korkunun ecele faydası yoktur, sadece iç çamaşırları kirletir…

Kim vurduya gittim, birazdan gelicem…

Boşluktaki fil’e ne denir? Fil in the blanks!

Adamın biri kızmış istemeye gelmişler.

Geçen gün arkadaşlarla fırında patates yiyorduk, fırın sıcak geldi bahçeye çıktık?

Bu işler öyle telefonda olmaz, yüz yüze görüşelim. +Tamam o zaman görüntülü arıyorum.

Sinirlenince telefonun kabini çıkarıp kabı duvara vuruyorum fakiriz de salak değiliz.

‎Sana seni çok sevdiğimi söylemiş miydim? – Hayır. +Sevmediğimdendir. Sevsem söylerdim.

Biliyor musun? Sen yüzme bilmesen ve denize girsen bile batmazsın çünkü tipin kayık!

Geçen gün taksi çevirdim hala dönüyo.

Tam karakterin oturacakken sandalyeyi çekmişler sanki.

Geçen gün bir taksi çevirdim; hala dönüyor!

Sözlüme neden 50 verdiniz hocam? +Sözlün kim evladım?

Fransızların nesi eksiktir? “FRAN”ları tabi ki!

Dört yüz yetmiş üç yüz yetmemiş.

4 kişilik bir masa alçaktım vazgeçtim, kişiliksiz bir masa aldım!

Sakın ha bi hamster’a şeker serpip, “Aaa! Ne şeker bi Hamster!” demeyin.

Soru: En hızlı sayı hangisidir. Cevap: 10. Çünkü onun arabası var!

Adam 7 gün boyunca nezle olmuş. Sıkılmış bugün de Petek’le olayım demiş.

3 Japon sırayla uçaktan atlamış. Japonlar ölmüş, sıra ise kırılmış!

+ Kanka sen meteoroloji okudun dimi? – Evet + Baksana şu kızın havası kime?

-İyi günler, Aslıyla görüşebilir miyim? Aslı evde yok! Fotokopisi var!

Yarasa yararlı bir hayvandır. Yararlı bir hayvan olmasaydı yaramasa derlerdi.

“İyi günler, Aslı’yla görüşebilir miyim?” “Aslı evde yok! Fotokopisi var!”

Adamın biri elli lira bulmuş ama AYAKLI lira bulamamış!

Oğlum hayırlı olsun. Araba almışsın. Evet aldık. Peki niye araba aldın? Kendine alsaydın ya !..

Bir adam intahar edecekmiş, vaz geçmiş. İki adam intahar edecekmiş, were geçmiş!

Seven unutmaz olm, eight unutur…

Ben Aydan Şener. Ben de dünyadan CEM YILMAZ… Tanıştığımıza memnun oldum.

Soru: Yangın dolabını açarsan ne olur? Cevap: Yang kızar.

Kavun deyip geçme çünkü parola kavun değil!

Sana bir kıllık yapayım, kıllarını koyarsın.

Kızda bir fizik var abi!, Einstein yanında halt etmiş…

Akil yaşta değil baştadır, Ama akli başa yaş getirir..

Aptal ve cahil oldukları zaman bile dinle onları; çünkü dünyada herkesin bir hikayesi vardır.

Adamın biri güneşte yanmış, ayda düz.

Ama kimseye teslim olma. Telaşsız, açık ve seçik konuş. Başkalarına da kulak ver.

Kadın hakkı yoktur çünkü Hakkı erkek ismidir.

Karanlıkta mehtapta oturmak iyidir, Ama Mehtapla karanlıkta oturmak daha iyi..

Bitkisel hayata girdim, HIYAR gibi yaşıyorum…

Bilmemek ayıp değil, Yeter ki çaktırma…

-Tuzu uzatır mısın? -Tuuuuuuuuuuuz -Gerizekalı ya kalk git sofradan.

Her yerim tutuldu bir kulaklarım tutulmadı. O zaman bende onu kiraya veririm!

Osmanlıda kimseye borç takamıyordun mesela, sikke sikke ödüyodun…

Tatlı yiyip, tatlı konuşuluyorsa; bundan sonra mantı yiyip mantıklı konuşacağız.

Soru: Teoman neden araba kullanamaz? Cevap: Çünkü daha on yediymiş.

Elimde iphone yedi var şarjda ve yanık kokusu alıyorum inşallah elim yanıyordur.

Bakın hanımefendi ben biraz ters adamım; siyah atımla geldim uyar mı?

Bir adam intihar edecekmiş, vaz geçmiş. İki adam intihar edecekmiş, were geçmiş!

İstikbal göklerdeydi, ozondaki delikten düştü..

Aya ilk bayrağı kim dikmiştir Cvp:terzi

Büyük jetona para verme, Küçükten al büyüt…

İnsanların seni ezmesine izin verme; Ehliyet al, sen onları ez..

Seni bir yerden çıkarıyorum dedi kadın: Meğer ebemmiş ..
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: