30 Kasım 2017 Perşembe

Yağmurla İlgili En Güzel Sözler

Yağmurla İlgili Güzel Sözler 2017

Bazı insanlar yağmuru çok sever.Bende onlardan birisiyim.Yağmur mükemmel bir doğa olayı.Altında yürümek bile bir mucizeye şahit olmak gibi.Aşağıda ki Yağmurla İlgili Güzel Sözler , yağmuru seven herkesin seveceği sözler.


Yağmuru sevmezse, gökkuşağı renksiz olur.

Bizim sohbetimiz Nisan yağmuruna benzer. Balığın ağzına düşerse inci olur, yılanın ağzına düşerse zehir olur.

Fırtınanın gücü ne olursa olsun, eğer yağmura saygın varsa, seni bekleyen bir gök kuşağı mutlaka vardır.

Yağmur yağsın da varsın kerpiççi ağlasın.

Her insan bir yağmur damlası gibidir. Kimi çamura, kimi gül yaprağına düşer.

Yağmur olmasa kim,nasıl temizleyecek şu sokakları? Yağdığında ilk önce kötü insanlar terk etmiyor mu zaten sokakları?

Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdan da kaç. Çünkü bulutların arkasında kaybolan aşkı için ağlayan benim.

Yağmur komünisttir. Çünkü herkese eşit yağar. Rüzgar ise kapitalisttir zayıf olanı yıkar.

Yıllardır kendini bulutlarda saklayan, İllegal bir yağmurum. Bir yağsam pahalıya mal olacağım.

Onmadık yılın yağmuru harman vakti yağar.

Yağmurun güzelliği yağdırandandır.

Pırıl pırıl gökkuşağını görmek için önce yağmuru yaşamak gerekir.

Nisan yağmuru; altın araba, gümüş tekerlek.

Bahtsızın bağına yağmur, ya taş yağar ya dolu.

Yağmur aşkı en çok tetikleyen doğa olayıdır.

Altın yerde paslanmaz, taş yağmurdan ıslanmaz

Islanmışın yağmurdan korkusu olmaz

Sesini değil, sözünü yükselt!. Yağmurlardır büyüten zambakları, gök gürültüleri değil.

Nisan yağmuru, mayıs çiçeği getirir.

Yağmuru sevdiğini söyIüyorsun ama yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun, güneşi sevdiğini söyIüyorsun ama güneş çıkınca göIgeye kaçıyorsun, rüzgarı sevdiğini söyIüyorsun ama rüzgar çıkınca perdeni örtüyorsun. İşte bundan korkuyorum, çünkü beni de sevdiğini söyIüyorsun. 

Bulutlara yükledim hasretimi rüzgarlarla yolladım sevgimi yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla küçük melekler gönderdim seni öpmeye! Geldiler mi?

Yağmadan gürleyen insanlar hiç bir zaman dikkate alınmazlar.

Yağmurun geIişi, buIuttan beIIidir.

Dertlerin kum tanesi kadar küçük sevinçlerin nisan yağmurları kadar bol olsun ve öylesine mutlu ol ki gözünden akan yaşlar değerini bilmeyenlere sadakan olsun.

Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın.

Yalnızca yağmur yağdığında seviyorum bu şehrin insanlarını; herkesin yüzü ıslak, başları eğik, herkes benim hep olduğum gibi

İnsan bir yağmuru ezberinde tutmalı.

Gökkuşağına ulaşmak istiyorsan yağmura katlanmak zorundasın.

Yağmur yağmayınca, sel uyanır mı?

Gözyaşları, insan ruhuna yağan yaz yağmurlarıdır.
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: