25 Kasım 2017 Cumartesi

Sevgiliye Romantik Sözler ve Mesajlar

Sevgiliye Romantik Sözler ve Mesajlar

Sevdiğimiz kişilere sevgimizi belli etmemiz gerekiyor.Çünkü sevgi gösterilmediğinde bir anlam ifade etmez.Eğer sizde sevdiğiniz o özel kişiye aşağıda ki Romantik Sözler , Sevgiliye Mesajlar , Romantik Mesajlar başlıkları altında ki bu sözleri gönderirseniz kesinlikle onu sevdiğinizi anlayacaktır.



İster yar ol, ister yara. Lütfun da başım üstüne kahrın da.

Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş, aynen benim seni sevdiğim gibi.

Seni benim kadar sevenler, sana benim kadar hasret kalsın.

Sevgimiz yavaş yavaş süzülen çisil yağmur gibi ama ırmakları taşıran cinsten.

Dokunamayacak kadar uzak olsan da, sevebileceğim kadar yakınsın bana.

Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem, boğazımda düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsam inan hep güzel gözlerinin hasretindendir. 

Sen Allah’a dilenen bir dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin…

Hadi gel tut ellerimi. Benimle yan. Benimle meydan oku her çaresizliğe. Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara. 

Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın.

Biliyordum, seni seviyorum derken yeni bir alfabe keşfettiğimi, kimsenin okuma yazma bilmediği bir kentte.

Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun, aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum.

Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi. Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım.

Sen aklıma gelince, ben kendime gelemiyorum.

Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın hiç sensiz kalmazdım!

Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle. Daha nice zamanları beraber geçirmek dileğiyle...

Sen öp geçmezse o da yaramın ayıbıdır.

Ne kadar sarılırsan sarıl, bıraktığın an özlersin.

Öyle sev ki beni, ben bile kıskanayım beni.

Sevmek ölmektir bence, ben de sevmiştim ölmeden önce.

Sonunda sen gelirsin diye, çok şeyin adı küçük yazıldı.

Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun.

Ömrün olmak istiyorum seninle başlayıp seninle biten.

Hayatıma bir yalnızlık çöküyor sen uyuyunca, gecenin karanlığında kayboluyorsun usulca, her sabah gözlerimi açtığımda, yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. 

Gecemi aydınlatan ay gibisin ve ben mehtabında elimde kadeh, kalbimde yanan ateşi söndürmeye çalışıyorum, bu ateş beni öyle sarmış ki, ne yapsam söndüremiyorum. 

Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulmayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın, tek başına yaşanmayacak kadar takımdır. 

Hissizler, hareketsizler yol alamazlar, uyuyanlar hedefe ulaşamazlar, hele azmini iradesini yitirenler asla uzun zaman ayakta kalamazlar. 

Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır. 

Bulutlara yükledim özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldiler mi? 

Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam hep yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu.

Eğer beni bu sokakta, bu semtte, bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben, Gözlerinin daldığı yerdeyim.

Gözlerin nehir, kirpiklerin köprü olsun, ben tam üzerinden geçerken ipler kopsun, düştüğüm o yer dudakların olsun.

Yaprak döken gençliğimin satir aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun bas harflerisin.

Bir gün bir rüzgar eserse oralara. Benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına unutma sende bana bir tutam sevgi yolla.

Yalnızlık gecelerin, ümit bekleyenlerin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, tebessüm dudakların, sen ise yalnız benimsin bir tanem.

Gül bahçesinde geçse de ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm, seni koklamak olsa da ölüm, uğrunda ölmeye değer gülüm.

Sarı giyer güneş olursun, mavi giyer deniz olursun, siyah giyer matem olursun, kim bilir belki bir gün, beyaz giyer benim olursun.

Rüyalarını gül yapraklarıyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kâbusları aldım ki en güzel rüyaları sen göresin.

Öyle karanlık olur ki bazen hayat bin ışık yaksan bir damla aydınlık bulamazsın. Ama çok sevdiğin birinin gülümsemesiyle unutursun.

Dünyada 2 renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz, sen beni unutursan kırmızılar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.

Seni düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kir şeytanin bacağını birken beni hatırla, bir sonbahar serinliğinde.

Gerçek aşklar bitmesini bilen aşklar olduğuna göre, insanlar ya hep sahte aşklarıyla evlenir ya da evlenerek aşklarını sahteleştirir.

Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama benim için dünyalar kadar önemlisin.

Evet sevgili kapına geldim ve benden vazgeçtim. Sen "kim o" de yeter ki, kim olmamı istiyorsan o olmaya geldim.

Sevgilerin en güzeli seni sevmek, özlemlerin en güzeli seni özlemek ve hayatın tadı sabah kalktığında senin var olduğunu bilmek.

Dünyanın dört bir yanında dostlarım var, dostlar ki bir kerecik selamımı almamışlar, bir kerecik selamlarını almamışım ve yine dünyanın dört bir yanında düşmanlarım var, düşmanlar ki kanıma susamışlar, kanlarına susamışım.

Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu, benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.

Benim tek bildiğim seni ölümüne sevdiğim...

Bana yaşamak değil sadece sensiz nefes almak bile yasak bebeğim, sensiz nefes almak yanında elini tutmaktan daha zor sevgilim.

Günahın özüyse seni sevmek cezam cehennem olsun.

Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin aklı alamaz, bir de sen varsın ya bir tanem dünyada kimse böyle sevemez.

Hayat yokuşunu tırmanırken, karşılaştığınız insanlara iyi davranın çünkü inişte yine onlarla karşılaşacaksınız… 

Bir dost yüzüne ihtiyaç duyduğunda başını kaldır ve gökyüzüne bak. Gündüzleri bulutların geceleri yıldızların arkasından gülümsüyor olacağım.

Yaşıyorsam, bu gelecek günlerin bana seni getireceğine inandığım içindir. 

Eğer bir gün gururunu yenip, bana geri dönmek istersen sakın dönme, çünkü senin gururunun bittiği yerde benim gururum başlar. 

İnsan vardır zamanı kendi hesabına yontar, insan da vardır bir yaşam boyu zaman onu yontar.

Gözlerin gökte olsaydı, yıldızlarda senin yüzünde utandırırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı tıpkı gün ışığının kandili utandırdığı gibi. 

Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine dönemeyeceksin. 
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: