26 Kasım 2017 Pazar

Nefret Sözleri

İnsanlardan nefret etmek hoş birşey değil ancak bazı insanlar bizi buna mecbur bırakmaya çalışıyor adeta.Hal böyle olunca insan bazen nefret edebiliyor.Duyguyu dışarı da vurmak istiyor.Bu sözler bunu yapmanın en kolay yolu.Nefret sözleri ve Sevgiliye nefret sözleri aşağıda.



Oyun bitti sevildiğini gördün , şimdi unutulduğunu izle.

Gidenin arkasından nokta bırak ki gelen büyük harfle başlasın. 

Sen beni öyle bir hale getirdinki dostarim bile bana güldü. Ama ben seni öyle bir hale getirecemki Düşmanlarin bile senin icin aglayacak.

Duygularımı Bitirdin hayatımda, ne Ağlarım ne gülerim yaşadığım hayat Yolunda, Sadece Nefret var dünyamda Sana ve Senin gibilerine!

ÖImek dünyada unutuIup gitmekmiş, öImek bir kefen giymekmiş, öImek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş.Yok be aşkım asıI öImek sensizIikmiş.

YaInızca çocukIar ağIar ve yaInızca aIIah affeder… Eğer bir gün beni terk edersen; çocuk değiIim ağIamam, aIIah değiIim affetmem… 

GözIerinden akan her damIa yaş, kaIbimi terkeden kan gibi öImemi istiyorsan durma ağIa… Sana canım feda…. 

Sev yada sevme, git yada gitme seni siIdim ya akIımdan. Baksan siIiksin bakmazsan eziksin. GüzeIdin bir yere kadar benim gönIümde ama artık bir kahpesin… 

Birine veriIen değer uğruna feda ediIebiIecekIerIe öIçüIüyorsa eğer o güzeI güzeIIerinIe etrafına bir bak gördüğün hereyi senin için feda edebiIirim fakat sakin aynaya bakma çünkü seni asIa…. 

İhanetin bedeli gözyaşlarımmış! aldatılmanın bedeni soğuk gecelerde titremekmiş! Yalnızlıkmış Nefretimin tek Dostu öğrendim Bunuda.

Nefretimi Sana ve Yaşadığın Hayata Ekledim Ne Ara beni nede Sor artık nefretimle Buluşacaksın.

Dürüstlük ve senin adını aynı cümlede kullanmaktan haya duyuyorum.

Bir Sevda Bahçesinde Yaşamak isterdim Seninle Sadece Adın olsun isterdim Karanlık hayatımı Aydınlatan Sen ol isterdim Karanlık hayatıma Nefret Olsun Sadece.

Ne Hayallerimi Süsledin nede kalbimi Bir Huzur Verdin Sadece, nefreti Alevlendirdin Beddularımla Ahımı Aldın lanet Olsun Sana.

Nefret Ediyorum Yaşamaktan Bıktım Artık yalan Sevgilerle Zaman Geçirmekten Bıktım Artık yalan Aşkının Peşinde Koşmaya..

Nefretim Artık Durdurulamaz Hayatıma Verdiğin İhanetin bedeli nefretimle Sana Dönecek geri, Bana ihaneti Yaşattın bende Sana Nefreti yaşatacağım.

Nefret Ettim Artık yaşamaktan Sayende Ayrılıkları Getirdin Bıraktın hayatıma Ne Yaşamak istiyorum Nede Ayrılıkları istiyorum Sadece Senden Nefret Ediyorum Bunu Biliyorum!

Kimseden nefret etme ama nefrete inan. Çünkü sahte mutluluk olur ama nefretin sahtesi olmaz.

Vedalar ediyoruz, veda edilen habersiz. Vazgeçiyoruz, vazgeçilen habersiz. Nefret ediyoruz, nefret edilen habersiz.

Unutma ki ! Nefret ve Kinin ertesi Pişmanlıktır... Ve her Canlıya ölüm vardır. İnsan Ölür ama Ölmeyen İnsanlıktır.

Yanında her şeyi taşı ama kinini , nefretini ve öfkeni taşıma..

Ne Kimsenin köpeği olduk nede başkasının köpeğiyle muhattap olduk.

Güzel Günler Aklıma Geldikçe Gülücüklerin yerini Gözyaşlarım Sevgimin yerini Nefretin Alıyor...

Görmez Olurdu Gözüm Seninle, Atmaz Olurdu Adımların Bir Gülüşünle, Şimdi Bir Sözüne Değil Adına Nefretim...

İçimdeki Nefretin İhanetisin Sen Zaten Benim Hep Hayallerimdeki yalancıydın...

Bir insanı inanmadığı ve nefret ettiği fikirlerin yayılması için maddi katkı sağlamaya zorlamak haincedir, zalimcedir.

Benden nefret mi ediyorsun? - Seni düşünecek vaktim olsaydı, inan senden nefret ederdim.

Sen Büyük Okyanuslarda yeni Aşklar Ararken ben Nefretimle Bilinmeyen Denizlere yelken Açıyorum Elveda…

Bir Umut Olsaydın içimde Umutları Değil Umutsuzluklarımı Kırardın benimle…

Her Günümde Adınla Uyanıyorum ya Hayata işte Bundan Nefret Ediyorum, Nefret Ediyorum Aklımın Hala Sende Olmasına..

Sana Ulaşmak için Değil Senden Kaçmak için Bütün Çabalarım…

Ne Gitarın Sesi, Ne Müziklerin melodisi Artık Eskisi Gibi Çalmıyor Ayrılığın Türküsü Dilimde, Nefretin Ateşi üstümde.

Seni Okadar Sevdimki Gözlerim Sendne Başkasını görmüyordu, Sen iSe beni Okadar Sevmişsinki, Gözlerim AÇıldığında Anladım Aldatılmanın Nefretini!! Senden Nefret Ediyorum…

Nefreti Nefret yapan Sana KArşı Olan Sevgim! ne istedin insafsız benden Sevgimi Sana verdim Sen ise beni her seferinde Başkaları ile Ektin…

Nefretimin Adı Sen Oldun Kalleşliğin Adı Sevin Oldu Artık Seni Nefret ve kalleşlikle Anıcağım Beddualarımla vicdanını Ağlatacağım…

Hayat bazen sevdiğimiz insandan nefret etmek kadar saçma.

Hani insan aglamak ister de, gözlerinden yas akmaz! Hani insan gülmek ister, yürekten gülmez! Hani insan birini bekler, o hic gelmez! Iste o zaman ölmek ister, ecel gelmez!

3 kuruşluk insana 5 kuruşuk deger verirsen kendini 10 kuruşluk hissedermiş. Şimdi aynaya bak ve o 3 kuruşluk suratina tükür.

Adamlık; Her gün başka kadını baştan çıkarmak değil, her gün aynı kadına aşık olmaktır.

Dudaklarimdan düsüremedigim bir sigara gibisin. Üstelik öyle bir illetsin ki bir sara gibi her daim uykularimda beni nöbet nöbet yoklarsin. Öyle uslanmaz öyle utanmaz nöbetlerine alisamadim. Her aciyi tasidimda yüregimde bir sensizligi tasiyamadim. Gittigin gün o aci ile yasayamam demistin. Beden yasadida ruh topraga karıştı çoktan , hiç yüzün gülmesin , nefretimsin!

Allah sana öyle bir ceza versinki benim seni sevdigim gibi sende bir baskasini sev ve o bir baskasi seni sevdigim kadar nefret etsin.

Düşman kelimesinin anlamini , arkadaş sifatiyla taşiyanlardan ögrendim.

Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: