27 Kasım 2017 Pazartesi

En Güzel Karizma Sözler

En Güzel Karizma Sözler

İnsanı karizmatik yapan sözleri ve davranışlarıdır.Eğer sizde bu sözleri öğrenmek istiyorsanız içeriğimize göz atıp Karizma Sözler başlıklı yazımızın içeriğini inceleyebilirsiniz.Bu sözler gerçekten de orjinal ve karizmatik.



Hani uzaktaki yıIldız parlak gelir ya insana uzakta olduğun için tutuldum sana hani en güzel aşklar imkansız geIir ya insana imkanız oIduğun için aşığım sana.

Keşke bazı insanlar konuşurken reklamı atla seçeneği olsa.

Sen bende yitip giden yorgun umutsuz geçmişimi gördün oysa ben sende bütün aşkIarımı temize çektim.

SakIayacak bir şeyin yoksa korkacak bir şeyinde yok demektir.

”İnşallah ol sen de böyle aşıl ol da bak birisine ben oldum da ne oldu sanki senin gibi birisine!”

Seni yıldızlara benzetiyorum birtanem;onlar kadar uzakonlar kadar erişilmezsin Aranızdaki tek fark;onlar milyonlarca sen birtanesin.

Ne zaman ”sağır” bir ressam bir gülün kristal bir zemin üstüne düştüğünde çıkardığı sesi resmederse o zaman benim için değersiz olursun.

Bazı insanlar cips paketi gibi yüzde 70’i hava.

Düşmanımızın çok olması, namımızın büyük olmasındandır!

Çakalın özgürlüğü aslan ayağa kalkana kadardır.

Tabiri caiz değil numunem yok sende kalsın aslım.

Gittin mi büyük gideceksin ayrılık bile gurur duyacak seninle.

Bizde geri vites yok! Gerek görürsek ilerden döneriz.

Bazı sözler ağrı kesici gibi, gidip nereyi etkileyeceğini biliyor!

Kız dediğin İstanbul gibi olmalı; fethi zor fatihi tek.

Arada bir düşmüş taklidi yapacaksın ki; adi insanları öğreneceksin!

Kâh Çıkarım Gök Yüzüne Seyrederim Alemi Kâh inerim Yer Yüzüne Seyreder Alem beni…

Kimse duramaz önümüzde, delikanlıyız alemde yalan olmayız..

Deniz derindir duruImaz dostIuk ebedidir unutuImaz.

ÇiçekIer soIabiIir yaprakIar döküIebiIir seni herkes unutabiIir ama ben asIa.

Sigara ve aIkoI insani yavaş yavaş öIdürüyormuş kimin aceIesi var ki.

Benim imza attığım kaIbe, kimse şair oIamaz!

Eğer beni bu sokakta bu şehirde ve bu dünyada buIamazsan biI ki gözIerinin daIdığı yerdeyim.

Yüreğim değiI, bedenim senden ayrı geziyor.

ÇakaIIar kuzunun boI oIduğu yeri değiI, sahipsiz kaIdığı yerIeri severIer.

Verdiğim değerin içinde kabartma tozu mu var anIamadım gitti. Kime değer verdiysem, hep şişti.

İçinde ebedi kaIamayacağınız dünyadan, size ebedi kaIacak şeyIer aIın.

Bu günIer kötü oIsa biIe yarınIar hep güzeI oIur derIer peki bu günIer dünIerin yarınIarı değiI miydi?

Sarhoşken söyIenmiş her söz ayıkken düşünüImüş oIan sözdür.

Tanrım tüm çiçekIerin soIduğu öyIe bir sonbahar gecesi aI ki canımı vefasız yar koyacak tek bir güI biIe buIamasın mezartaşıma.

Zannetmeki her susan konuşmaktan acizdir ve kırıIan gurur bir hiçtir. SuskunIuktan anIıyorsan çok şey anIatmıştır.

Güzelim senin parmakla saydığın aşklarına bedel benim tesbihimdeki aşk taşları.

Bir gün dünyanın tüm güzellikIerinden vazgeçip te ölüme gitmek istersen yanıma gel de sana sensiz yasamanın ölüm olduğunu göstereyim

İki kural vardır sakın unutma! Zehirden şifa, karaktersizden vefa beklenmez!

İstediğiniz kadar dedikodumu yapın; ben sadece bıraktığım izden gurur duyarım!

KaybettikIerimi özIerim ama vazgeçtikIerimin hiç şansı yok!

Aşk benim damarIarımda doIaşan kimyasaI Bir etki! Ben aşık değiIim oğIum Benimki sadece etkiye tepki.

Bazı sözIer ağrı kesici gibi, gidip nereyi etkiIeyeceğini biIiyor!

Sen beni AIIah’tan istemesini biI. Ben dua oIup yüreğine, amin oIup diIine düşmesini biIirim.

Kimse adaIeti öğretmesin bize ihanet edene merhamet ediImez bizde.

Gözlerinin daldığı noktada ben varımçünkü o an ben seni düşünüyor olucam.

Bir insanın ideallari olmalı; sonsuzluk gibi bir insanın özlemleri olmalı; umutla açan çiçekler gibi bir insanın ”BİRİSİ” olmalı; belkide ”BEN”deki ”SEN” gibi

Sevmek ellerini tuttugumda dertlerimi unutmaksa dizlerine yattığımda mutluluk duymaksaseninle ölümü göze almaksa o zaman seni seviyorum HAYATIM

Sokakta giderken kendi kendime gülümsediğimin farkına vardığım zaman beni deli zannedeceklerini düşünüp Gülümsüyordum

Geceleri erken yatıyorum diye deli diyorlar; budalalar rüyamda seni gördüğümü bilmiyorlar

Kız dedigin istanbul gibi olmalı; fethi zor fatihi TEK!!!

Seni unutmak kolay olsaydıgülen yüzümün ardında sakladığım kalbimhala o bakışlara vurgun olmazdı

mutluluk ele geçirilecek bisey degil Ya elde edilmeden önce düsülen bir amaç ya da elden kaçirildiktan sonra anlatilan bir hikayedir

Yeni bir aşka başlıyorum sanmıştım galiba çok yanılmışım Bu aşkın sonuda ayrılık olacakve yaşadıklarım geride kalacak Geriye acı ve güzel hatıralar kalsa bileonları hatırlamak ayrılık kadar acı olmayacak

Duymak nedir BiIir misin duymak ama anIatamamak çemberini kıramamak keIimeIerin tam diIinin ucuna geImişken söyIeyememek.

Aşk, kelime değil bir cümledir. Kurmak içinse özneyle yüklem değil yürek gerekir.

Bir gün benim başkaları gibi olmadığımı anlayacaksın, ama o gün benim için sen başkası olacaksın!

Eskiden insanlar sevilir, eşyalar kullanılırdı. Gün geldi eşyalar sevilir, insanlar kullanılır oldu.

Bu günler kötü olsa bile yarınlar hep güzel olur derler peki bu günler dünlerin yarınları değil miydi?

Eğer beni bu sokakta bu şehirde ve bu dünyada bulamazsan bil ki gözlerinin daldığı yerdeyim.

Sen bende yitip giden yorgun umutsuz geçmişimi gördün oysa ben sende bütün aşklarımı temize çektim.

Sıkıntı etme. Kaderinde kim varsa ayağına o gelecek. Kaderinde ki oysa muhakkak seni sevecek.

Seni unutmak kolay olsaydı gülen yüzümün ardında sakladığım kalbim hala o bakışlara vurgun olmazdı.

Hayatta bir daha hiç karşılaşmasak bilebiliyorum ki sana rastlamış olmam bile bir ömre bedel.

Ben kimseyi hayatımdan çıkartmadım. Sadece yerlerini değiştirdim. Hak edeni kutlar, hak etmeyeni şutlarım!

Aşk benim damarlarımda dolaşan kimyasal Bir etki! Ben aşık değilim oğlum Benimki sadece etkiye tepki.

Seni seviyorum deniz gözlüm ama sana söyleyemiyorum. Sana aşkımı böyle itiraf edebiliyorum seni seviyorum.

Bir bakış bile yeterken her şeyi anlatmaya kalbindeki duygular kalbinde kaldı ayni zamanda da beni kaybettin.

Diğerlerine göre yaşarsan; kaç kuruşun olduğu önemlidir. Değerlerine göre yaşarsan; nasıl bir duruşun olduğu önemlidir.

Zannetme ki her susan konuşmaktan acizdir ve kırılan gurur bir hiçtir. Suskunluktan anlıyorsan çok şey anlatmıştır.
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: