28 Kasım 2017 Salı

Arabesk Sözler

Arabesk sözler genel olarak aşka dair , hayatta ki dertlere dair sözlerdir.Ancak içimizde ki siniri biraz dökmek için bile olsa çok faydalıdır bu sözler.Eğer sizde biraz içinizi soğutmak istiyorsanız bu sözleri okuyabilir , paylaşabilirsiniz.



Değerin kıymetin biliniyor sanma ! Düşeni götürür kullar affetmez !

Ben maziyi unuttum hatırlatma bir daha ; Aşk’ı gömdüm içime sende sakla toprağa !

Dört bir yandan kuşatılmış şehir gibiyim. Hiç tadım yok gene zehir gibiyim !

Anlayan yok sözlerimden , Uyku firar gözlerimden..

Yanlışların hesabı , Duaların sevabı , Soruların cevabı var. Benim hiçbir şeyim yok !

Bu hayat denizinde benim gemim battı gitti. Benim şansım yattı gitti.

Kader beni benden aldı. Çekilmez dertlere saldı. Sen geleceksin diye gözlerim yollarda kaldı.

Her gece rüyamda işin ne senin ? Ben böyle yaşamak zorunda mıyım ?

Her gelen kalbimi yerlere çaldı ; Her aşk’tan içimde bir acı kaldı !

Aşkını kalbimden yoktur silecek. Kader yüzümüze canım, bir gün gülecek. Seni sevdiğimi, eller bilecek, ellerin sözüne uyan, korkak değilim, seni sevdiğime canım pişman değilim.

Başa gelen çekilirmiş, çekemem diyemem, yar eliyle zehir orjinalsozler.com verse, içemem diyemem, ben aşkımı senle buldum, sana inandım yeminim var senden başka sevemem sevemem. 

Bu dünyada rahat yok ölüm belki kurtuluş al canimi ya rabbim bitsin artık kahroluş bir duaydın dilimde tek ümittin ömrümde kader vurdu felek aldı aşkım kaldı gönlümde.

Hercai bir duygunun meftunuyum ben. Yine kıyma bana güzelim düşmüşüm ellerine. Ne bülbüle hacet var ne de gonca güllere. Ben sevmeye aşığım istediğin biçimde.

Elbet bir gün o gün gelir ; Senin için bu can ölür !

Ben çoktan ölmüşüm yaşıyorum sanma ! Dokunsan düşecek hale gelmişim !

Bir kadının yüzünde taşıdığı ifade, sırtına giydiği elbiseden daha önemlidir.

Kendilerine yardım etmeyen insanlara yardım etmeğe çalışmak faydasızdır.

Herkesin istediğini yapabileceği bir yerde hiç kimse istediğini yapamaz.

Acı çekmeyenler, başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler.

İnsanın yapabileceği en büyük fenalık, kendisine olan güvenini kaybetmesidir.

Tekme yiyen köpeğin dişleri daha sivridir.

Gerçeği insanların ölçüleri ile değil, insanları gerçeğin ölçüsü ile tanı.

Sessizlik de bir çeşit konuşma sanatıdır.

Sevgililer, güzelliğe zamanla alışıp onu gözleriyle değil duygularıyla görmeye başlarlar.

İyi olmak istiyorsan kötü olduğuna inan.

Unutma ki ağzında bal olan arının kuyruğunda da iğnesi vardır.

En çabuk kuruyan şey göz yaşıdır.

Olgun bir insanı dost edinmek istiyorsanız tenkit edin, basit bir insanı dost edinmek istiyorsanız methedin.

İnsan her zaman kahraman olamaz ama her zaman insan olabilir.

Dile kolay yedi sene, son diyorsun öl desene, yedi veren gül busene, doydum desem yalan olur.

Kara sevda yazılmıyor kâğıda, günler asır gibi gelir Nihat’a ölüm bu hayattan iyi olsa da elde değil ölemeyiz sevdiğim.

Benim aşkta tek dileğim, benim cefada örneğim, ağlatmayı hüner bilen benim vefasız sevgilim.

Anlarsın sevdiğim ele düşünce kıymetimi soysuz ele düşünce, ünvanın duyulup dile düşünce, lakabını dilber takarlarsa dön.

Kınamayın beni, çok görmeyin bana, sevdalandım tam yürekten, yana yana, kana kan.

Yüzünde şüpheli bir anlam vardı. Bana ne dediysen sanki yalandı. İçimi tarifsiz bir korku sardı. Aşkımı düşündüm aklım takıldı.

Benim bir gülüm vardı soldurmadan koklardım. Verdiğin hatırayı hep kalbimde saklardım. O beni unutsa da ben onu unutmadım.

Bazı yıkılışlar daha parlak kalkınışların teşvikçisidir.

İnsan gençliğinde öğrenir, yaşlandığında anlar.

Hiç kimse duymak istemeyenler kadar sağır olamaz.

Beklemeyi bilen insan herşeyi elde edebilir.

Meyvası çamura düşüyor diye ağaca mı lanet edilir?

Devler gibi eser vermek için karıncalar gibi çalışmak gerekir.
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

Yazar:

0 yorum: